15 November 2011

nak promot kawan sendiri ~sambil sengih kombang lobang idong

korang-korang...penah baca tak novel nie????







kalau yang ni, penah baca???










yang nie, penah tengok tak kat kedai buku????







tak pun yang ni, penah?????












kalau yang dah penah baca or tengok tu, baguslah.....teruskan usaha murni anda.....tapi kalau yang masih belum baca or tengok novel-novel ni, cer cari, cer cari.....aku bukan apa, penulis novel aka novelis ni kawan aku....bukan kawan satu sekolah, bukan kawan satu poly, kawan satu opis pon bukan jugak....tapi ni kawan 1 unibersiti.....aku ni dok tumpang qeta dia tiap kali pie kelassss...kira aku ni kawan ngan novelis lah....gitewwwwwwwwww...hahahahaha *gelak syaitooooooonnn*

seriusly, aku admit yang aku tak penah pon baca novel-novel nie....yang aku bleh tau si Eila ni novelis sebab masa semester 1, ada la sorang kakak ni cakap kat dia, 'eh, macam familiar la nama Areila Sahimi' walaupon pada realitinya tu bukan nama dia pon...nama apak dia je yang betul ha...besa la, retis la katakan...pastu bila depa dok sembang-sembang, baru aku tau dia ni penulis novel....dia  cam humble je orangnya, xdek la nak up diri sendirik masa depa dok bukak cita tue....tapi tu dulu, masa 1st time aku jumpa n tau dia nie novelis....

lani aku dah jadik kamcing fwen....study group skali, discuss soalan eco skali...dia mai lepak umah aku, aku tak penah pie lepak umah dia pon la lagi....ni dia baru pindah masuk kuates, dah jauh dari umah aku....bleh lagi ka nak tumpang pie kelas nie ha???? wah, pentingkan diri sendirik...muahahahahaha

so, bagi sesapa yang tak penah lagi baca novel-novel karya Areila Sahimi nie, aku alu-alukan...walaupon aku tak penah baca, tapi aku dok baca melalui blog dia....nah, klik nie....sumpah tak rugi kalau klik  belog eila kawan aku .....sekali baca, sodap pulak cita dia nie....nak baca sampai abeh, kang qeja tak jalan....tup-tup pulak aritu pie MPH Alamanda, nak cari buku rujukan tamadun islam....cari punya cari, aku jumpa si eila  ni punya novel....apa ke tajuk ntah aku dah lupa....tetiba rasa bangga sat walaupon aku hanya baca kaver belakang novel tu....ngeh3...rajin ye ko eila....sempat lagik nak menulis....memang respek abeh la kat dia....aku nak baca buku pon tak sempat, ni pulak nak mengarang ayat berjela-jela...bek aku lena sambil tepuk punggung haiqal...hahahahaha

ari jumaat lepas dia masuk tv, kat nasik lemak kopi o....kot-kot sesapa tertengok ka, dia la kawan i...single lagi okeh...nak isi form tak??? roger aku dulu...hahahaha
apa pon, keep it up gurl....kite support eila dari belakang eh....


1 ulasan :

SNM berkata...

Kehkehkeh....I pom nak promote jugak! Meh baca cni..

http://yanfie.blogspot.com/2011/11/ai-nak-promote-u-jugak.html