16 Ogos 2013

Rumah

Balik raya kali nie, pie rumah abang aku kat Baling...nak mencari cat...cat rumah aku dah 6 tahun kot tak bertukar...kaler pun dah nak jadi putih..kesian, kan....muahahaha...abang aku ngan bini dia ada kedai hardware kat Pekan Kupang....so nak tolong adik beradik atau lebih tepat nak  dapat diskaun kow-kow punya, kami terjah kedai depa je la...hik3

abang aku pulak baru renovate rumah...dulu kecik je, lani kemain besar.....masuk je rumah dia hati terasa kagum....besarnya rumah....pastu raya ke 4, kami pie sekali lagi rumah depa...pie beraya...siap BBQ lagi....time ni la aku ambik peluang usha apa yang patut....tengok toilet dia, terkagum sat....macam toilet hotel...cuma tak dak jakuzi....wah, curlass....

terus berangan nak buat macam-macam kat rumah aku nanti...tahun 2015 baru siap...tu pun tak tau awal taon ka, ujung taon ka....pastu berangan nak design macam tu, macam nie...siap dok cari gambaq interior design yang simple tapi cantik...T_____T
nak buat toilet macam rumah abang aku, kang kat toilet saja dah 10k, abeh yang lain-lain cam mana pulak...verangan lagi nak buat open house....wah-wah, seronotnyeeeeeeee.....jom simpan duit...sikit-sikit, lama-lama jadi bukit...  ;)


Tiada ulasan :