02 Ogos 2013

nak balik kampung!!!

yeay....akhirnya, hari yang dinanti dah tiba......semalam pas balik qeja, rushing pie KL sebab laki aku kalut nak make over qeta dia....mula-mula dia dah pie....pastu dok wassup gambaq sport rim ok ke tak.....aku time tu dah otw balik....terus cakap, meh la pickup kami anak beranak....kang boleh aku tolong pilihkan....so sampai je parking, tengok laki aku pun sampai.....ambik anak, siap dalam qeta ja budak-budak tu....then terjah kedai qeta.....

proses pemilihan sport rim memang mengambil masa yang lama....laki aku minat yang tu, aku kata tak lawa....aku minat yang  nie, dia pulak dok buat muka......naseb baik cina kat kedai tu okei...kang panjat tangga ambik yang tu, kang tukar lagi....gub job betul....nak jaga customer lah katekan.....at last, laki aku terpengaruh dengan pilihan bini sendiri....clap clap clap...hik3

tinggalkan qeta, pie Ani Sup Utara....kami pie area ofis laki aku je pun, dekat Bandar Tasik Permaisuri....dah order makan, pie ofis solat jap...then jalan balik pie Ani Sup Utara untuk bukak posa....masa tengah makan tu, rilex je Haiqal jatuh tersembam atas lantai....muahahahaha....babychair aku letak Zara...Haiqal duduk atas kerusi biasa tu je la...kerusi ni pulak style tak dak tempat sandar belakang....Haiqal baru nak sandar, alih-alih tersembam kat lantai....kalut aku.....nasib baik tak jadi apa-apa...tapi lawaklah...hahahaha 

makan punya makan, pie balik kedai....nak tengok setel ke belum....dah habis bab sport rim, laki aku ketaq-ketaq pala nak boh sticker lah, lampu lah....macam-macam...katanya sebab dah buat, baik buat sekali jalan...yelah-yelah....seperti biasa, apa pun jenis sticker, ai lah orang yang akan buat keputusan....T______T...bukan queen control, tapi aku perasan laki aku ni apa-apa hal dia tak kan dahulukan ikut pendapat dia sorang....tapi semalam jelah yang aku perasan pon....sebelum-sebelum dak pon....muahahahaha...siap laki aku puji lagi aku buat pilihan terbaekkkkkkkkk....ekekekekeke

ketung ketang ketung ketang, dah pukul 10.30 hokei.....balik tu singgah Down Town Jalan Reko pulak....aku dah niat nak belikan barang untuk teacher Haiqal....semalam tanya teacher, kelas Haiqal ada berapa orang teacher...teacher tu cakap 4....so kene beli 4 benda lah....pusing punya pusing, aku belikan tudung....cantik....silap aku tak beli kat aku satu....lembut je material dia...tapi tak tau la senang bentuk ke tak..hehehe...balik rumah dah pukul 2....huaaaaaaaaaaa....ngantok gila....suh papa tapaukan makanan untuk sahur siap-siap....kang tak bangun, bergado pulak kang....

ok lah....mood nak keja dah kelaut....niat hati nak half day....nak setelkan urusan yang masih tergendala....*tergendala la sangotttt kan*...hik3...

jom balik kampung...hati-hati memandu  ;)

Tiada ulasan :