28 Ogos 2013

Hepi Besday Zara Hadeera ;)

Alhamdulillah....24 Ogos 2013 (Sabtu) baru-baru nie genap usia Zara setahun....syukur, diberi harta yang begitu indah kurniaannya, yang sangat bernilai....tidak boleh ditukar ganti dengan wang ringgit....sat ja kan masa....tapi tu la, bila anak sama-sama membesar ni, tak terasa tumbesaran tu...tau-tau dah setahun....tup-tup dah 2 tahun....pastu tambah lagi sorang...eh??? hahaha 

besday Zara tak dak buat celebration apa-apa pun....orang kalut dengan open house....Sabtu rumah abang aku...Ahad rumah kak aku....abeh, bila turn rumah aku, kan? jadiknya, aku tumpang buat kat rumah kak aku je lah....dah alang-alang semua pakat berkumpul kat situ.... ;)



Birthday girl with mama


Kek....papa beli....aku tanya nie perasa apa....sebab aku nak indulgence...papa cakap cookies indulgence....sedap.....mahal sikit dari cake SR yang lain....kat dalam dia, macam-macam bahan ada....patot la mahai.... ;)





adik tak mau potong...meh abang tolong potongkan....Haiqal nak konker pisau kek tu kat dia sorang.....kali ni aku tak dak video nyanyi lagu besday Zara pun...tak tau adik aku record ke tak...sian Zara....tak pa, kalau Zara nak, tiap masa ja mama leh nyanyi lagu besday kat anak mama nie...*feeling hover*




Imanina....dulu masa aku jaga umoq 6 bulan...ni dah 3 tahun...sat ja kan



Zara dengan Mak Teh....tolong suapkan kek besday




Haiqal yang tetiba jadi cat....merangkak pastu dok meow meow....apa2 je lah Haiqal


 apa pun, Selamat Hari Lahir sayang mama....semoga membesar dengan sihat....jadi anak taat perintah mama & papa, taat perintah agama....jadi anak yang solehah dunia & akhirat....semoga Zara tak kan lupakan mama bila mama dan papa dah tak dak nanti...Aminnnn


Tiada ulasan :