15 Ogos 2013

Meatballs IKEA

Petang semalam tetiba laki aku wassup ajak makan meatballs......tak penah-penah pon dia ajak....maybe sebab nak bawak adik aku kot, si Eqah ikut aku balik Putrajaya sat...dia pun tak penah jejak kaki lagi kat IKEA....meh-meh, kita jalan-jalan....

keluar semalam pun dah Isyak pukul 8 lebih....aku takut tak dan ja....IKEA tu dah la tak penah tak ramai orang....penuhhhhhhhhhhh je memanjang....padahal ada yang tak beli apa pun....saja lepak makan....macam aku....muahahahaha...sampai kat IKEA cun-cun pukul 9.....aku cari tempat, laki aku tolong beratoq beli makanan...orang punya la ramai....dah sampai turn laki aku diorang cakap ada 10 plates ja lagi....laki aku terus mintak 2 plates.....very the tamakssssss


Zara tengah tunggu makanan....masuk qeta, lena.....qeta stop, terus celik.....pastu orang makan, dia pun makan.....bagi ubi luah balik...nak jugak makan meatballs....tapi makan banyak-banyak mula la terasa muak.....







yang nie je dapat....hat lain suma dah yilekkkkk....nasib baik sempat...kalau tak, makan muffin je lah....hikhikhik


tengok budak ni....dia dah kenyang, mula la main ayaq lioq......bila kita bagi ayaq, minum....pastu meleleh...pastu semboq merata.....hadoiii la.....kalau nak keluaq pie jalan-jalan, dia la orang paling last kena siap....ayaq lioq meleleh-leleh....habis la belemoih budak nie.....aku pun tak ingat benda apa la yang aku kempunan sangat nak makan time preggy dulu.....kesian anak aku....hahaha




Zara dan Mama



seperti biasa.....asal berjalan, dia lena....dah sampai rumah, baru bangun....pastu mengamuk sebab dia rasa macam dia tak pie mana-mana....haihhhh....lani nak pakai baju semua batu 'mekmen' = 'Batman'.....nampak ja baju batman terus selak baju yang dia pakai, suh tukaq......akai sungguh budak nie

dah, tu je

bai

Tiada ulasan :