19 Mei 2011

tart telur

(ehsan google)

siyes.....semalam aku teringin sangat nak makan nie....tetiba okeh....ni suma gara-gara 'Junior Masterchef Australia' lani...boleh pulak time maghrib aku dok layan cita tue....depa wat tart apa ntah, siap ada decoration cherry + cornflake + coklat lagi atas dia....perghhhhh, sedap kot aku tengok depa buat...pastu dah rasa penuh ayaq liuq kat mulut, tunggu nak jatuh ja....
urmmmmmm, sedapnya kalau dapat makan, kan? tambah tengah sarat macam nie....so,apa lagi, laki aku jadik mangsa....hahahahaha

'abang, ayang teringin la tart teloq'

'pie dahhhhhhh....nak cari tang mana???? ni ayang teringin ka baby nie????'

'dua-dua..... ;)..kat bakery cottage presint 8 ada'

laki aku pon pie semayang, terus kuaq cari apa yang aku mengidam nie
aku bukan nak kata, sepanjang peknen nie, x penah la aku nak mengidam bukan-bukan
kalau teringin pon, pastu tak dapat, aku boleh je lupa apa yang aku teringin
pastu bila benda tu depan mata, bukan nak makan pon, sebab aku teringin aritu ja, bukan ari aku jumpa benda tue
teruk gak kan??? hehehehehe
tapi kira orait la dari ari2 aku dok bising benda yang aku takan dapat

pastu pas aku solat, tengok laki aku dah balik
aku tau, mesti dah abeh
laki aku masuk umah

'yang, dah abeh la....esok boleh dak?'

dengaq sora cam laki aku kecewa ja sebab x dapat beli apa yang aku nak
aku tak tengok pon muka laki aku, just angguk ja

'ayang tau mesti abeh dah, benda macam tu kalau malam macam ni memang tadak dah'

laki aku cuma belikan roti sosej ja
tak pa la, nak buat macam mana
aku pon lambat habaq nak makan tart teloq
kalau dak konpom lagi awai laki aku kuaq
tapi aku tetap terasa jugak la
sebab aku teringin sangat nak makan
huwaaaaaaaa
sedih nie
T__________T
tak pa la, laki aku dah cakap arini nak cari
so arini jala cari
cuma aku tatau satgi mood aku nak makan tart teloq ada lagi ka dak
aku kan pelik
hehehehehehe
sekian

4 ulasan :

Miss_Yanfie (,")(",) berkata...

Beselah, ibu mengandung mmg macam tulah!!!

zulhusna berkata...

Yanfie : nanti masa kamu akan bertandang jua...cepat, kakak dah selesai...adik bile lagi??? hehehe

azma berkata...

woit.... ang p kt kfc jaaa....... kt ada tart teloq.....

zulhusna berkata...

azma : yaka....sedap dak tart dia???