17 Mei 2011

malas nak hapdate

serius, haku dah makin malas la pulak nak hapdate blog....aku tau, ada yang tertunggu-tunggu hapdate baru...tapi sabaq sat na
arini cuti, Wesak Day.....dari pukul 11.30am - 3.00pm, keja aku adalah mengemas umah....lap la apa2 yang patot....tapi ada 3 bilik yang aku tak dan kemas....al-maklumlah, sebelum ni ada kak ngan adik aku, bilik2 tu memang aku tak kan kemas la dah depa yang duduk....
ni dah tadak orang, tepaksa la aku jejak kaki jugak....tapi takdan nak kemas lagi arini, baru setel kat ruang tamu ja... :(
tengah bercita-cita nak buat bilik baby....tapi aku dah sarat, dah tak larat nak ngangkat benda berat, tak larat nak buat suma...tunggu la ye baby, nanti pas pantang, kita deco sikit2 ikot bajet mak kamu yang kede nie...ngeh3
k lah....memang tadak cita pon...hahahahaha

2 ulasan :

Cik Ezy berkata...

nt apdet sllu pasal baby ek..
hehekk

zulhusna berkata...

cik ezy : insyaAllah ;)