12 Mei 2011

Mari kita doakan dia disana

Tadi, pas solat....saja aku kodek fesbuk....tetiba nampak ada sorang member skolah dulu, shiba wish takziah kat sorang lagi member aku, aminah.....
aku ni tak tau sapa yang meninggal or apa yang jadik....
dengan bendulnya aku pie tanya
rupa-rupanya, kawan aku dah kehilangan orang yang dikasihi, disayangi dan dicintainya sepenuh hati pagi tadi
Innalillah
untuk pengetahuan, kawan aku nie hanya ada mak yang menemani sepanjang susah senang
ayah dia dah lama meninggal
dan yang paling dia terkilan, dia tak sempat sampai ke rumah masa mak dia meninggal
sedihnya
kalau diikutkan, lagi 2 minggu kawan aku nie akan bertunang
dan aku dapat rasakan perasaan kehilangan itu

Nurul Aminah Mohd Azmi, salam takziah dari aku dan suami
semoga tabah menghadapi ujian ini.
aku doakan semoga roh ibu dicucuri rahmat dan ditempatkan oleh orang yang beriman.
mari sama-sama kita sedekahkah Al-Fatihah kepada arwah ibunya

Al-Fatihah

2 ulasan :

ezy.fia berkata...

al-fatihah..

sedihnye..
dh la nk tunang nt..
hurmm

zulhusna berkata...

itula....kita hanya merancang ezy...ajal maut Dia yang tentukan...