31 Mei 2011

Mari memeriahkan majlis

Kawan-kawan, sanak saudara, sahabat handai, stalker-stalker, blogger-blogger

Disini aku ingin menjemput korang semua ke Majlis Perkahwinan kakak aku 


Rohimatul binti Mat Yussuf

&
 
Mohd Zaim bin Abd Azid

pada 2 Jun 2011 (Khamis) bersamaan 29 Jamadil Akhir

bertempat di rumah aku

29, Kampung Sungai Tengas, Serdang, Kedah


Semoga dengan kehadiran kalian semua akan menambahkan keriuhan, kebisingan, keserian di majlis ini.

mai la no...mintak mahap ler bebanyak, x dan nak pos kad....tapi kalau nak pos pon, kat sapa haku nak pos pon tatau...muahahahahaha
apa pun, jemput la ye...mana tau yang mana dah ada kat kampung tue, panjang-panjangkan lah kaki anda ye...leh la jumpa aku yang semakin membolat nie...ngeh3

dan semoga perjalanan aku & family selamat sampai dan selamat kembali dengan selamatnya.  doakan aku ya kawan-kawan....aku takot baby nie tak sempat-sempat nak kuaq, jenuh aku nak cari hospital tengah-tengah highway nanti....doakan kami semua selamat ye, kang dah tadak berita nak update kalau aku betoi2 terberanak kat kampung, al-maklumlah, kampung haku tadak wifi...hohohohoho

jadi, semoga bertemu kembali ye minggu depan

* aku tak cari baju kenduri lagi.....huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Tiada ulasan :