20 Mei 2011

feedback dari filem Nur Kasih

Yeah, seperti yang dijanjikan.....semalam haku dah berjaya tengok cita Nur Kasih The Movie......  >____<
Feedback??? boleh tahan jugak la....ayaq mata???? dah meleleh sikit, kena cover hokeh nanti laki aku bising....hahahaha

permulaan cita dia dah start ngan cita sedih, pastu banyak flashback....memang terselit banyak cita kekeluargaan, perpisahan, kehilangan,keagamaan....siyes, sedih siot.....terasa cam tengah tengok drama bersiri Nur Kasih pulak...hehehehe

overall, aku leh bagi 4 stars untuk filem nie.....tapi mai kat ending, agak bercelaru sikit....al-maklumlah, nur amina @ tiz zaqyah yang chantek tue tetiba ja dah tukaq jadi Efida Es....eh betoi ntah aku eja nama dia....siap nyanyuk lagi, tak kenai sapa....hahahaha...gelak plak aku...heheheh....Aidil gak maintain....Datuk Rahim Razali okeh pegang watak tue....si Remy yang hensem tu pon ganti ngan sapa ntah, memang tak kenai la haku.....apa pon, watak Eleas & Maryam, anak si Aidil jugak yang besh....comei la bebudak 2 orang nie....harap anak aku jugak begitu....muahahahaha

laki aku lagi besh, kuaq ja panggung....'ni ja cita Nur Kasih yang nak tengok sangat tu????'
ewah kau....dah rasa tak best, tidoq ja la...ni dia pulak beriya nyanyi lagu nur kasih....siap cakap kat aku, nanti kalau anak pompuan kita letak nama 'Nur Kasih' nak....bleh nyanyi lagu nur kasih kat dia....poyo kan laki I nie...hahahahaha

dah, pie la tengok bagi sesapa yang tak tengok lagi
selamat menonton
malam ni nak pie tengok cita pirates pulak
laki aku dah bising, semalam aku dah pulun tengok cita yang aku nak, malam nie tepaksa mengalah tengok cita dia pulak
mana tau kot malam ni malam last tengok wayang
nurse dah cakap kepala baby dah masuk bawah, tunggu masa ja
harap kuar la bulan 6 nie ye baby
jangan awal sangat....bleh macam tue???
ngehngehngeh

ouh ya...semalam dah dapat makan tart telur....nikmatnya....macam dunia ini aku yang punya....hahahahahaha




Tiada ulasan :