04 Oktober 2010

Inai di ibu jari dah nak abeh...hohohoho

Ohhh, entry kali sangat membuatkan aku meraban...pasai inai pon aku nk story kan.....biaq la, hat tu je idea yang aku ada...hahahahaha

masuk 13.10.10 nanti, cukup aku kawen 8 bulan.....8 bulan kawen dah macam 8 taon...hahahahaha..walaupon dah 8 bulan, tapi kami masih lagi berdua...berdua lebih baik????...ohhh, tidak sama sekali....kalau dah hidup sebagai suami isteri, lebih dari dua adalah yang terbaik....yela, balik kampung, kat opis, jumpa kengkawan lama, WAJIB soalan ni akan ditanya...'dah ada isi ka???' dak pon soalan nie...'hang dh mengandung ka???'wah, ape nak jawab kalau dah memang xdak...kan3..tapi kalau kak aku, dia akan jawab...'memang dah mengandung, mengandungi lemak'....kuang3

Kalau nak ikotkan, kandungan yang 1st ari tu dh masuk 7 bulan...tapi itulah, Dia lebih mengetahui dengan apa yang telah dirancangkan....memang x dak rezeki aku ngan laki aku....eh, dah2....ni dah lari tajuk haku sebenornya nie....

haaaaaaaaa...percaya atau tidak, setelah 8 bulan kawen, inai kat IBU JARI KAKI aku masih tak hilang.....waaaa, menarik bukan???? hohohoho...pagi tadi aku kepit kuku (arini isnin, sunat potong kuku okeh)...aku ingat bila kepit, leh ilang suma inai...tengok, ada lagi secoet kat ujung jari....bangga kot, still terasa  aura pengantin baru.....wakakakkaa....gilersss

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

kakiku di tanganmu....hahahahaha...lenguh pinggang okeh dok tempek benda alah nie


eh, terbalik pulak....malas haku nk susun pic nie...hehehe

dia la orang kuat kenduri...dari aku akad nikah, sampai la aku kawen...menempek inai je kojenye...credit to Kak Na...cayalah


dah, aku nk wat keja...babai

Tiada ulasan :