08 Oktober 2010

HARI INI

Macam lama ja aku x update kan??? padahal ada ja masa aku kat opis nie...eh, yeke...dak la, act aku sesangat ler bizi...mana dengan jamuannya....mana dengan meetingnya...mana dengan update untuk majlis PKM nya...ohhh, akulah insan yang paling bizi di opis...hohohohoho...(perasan, padahal mengular je kojenye  :) )


dari pagi tadik, keja aku diselang seli dengan menview blog orang...lantak la bos aku nk kata apa, janji keja jalan...kan bos kan....xpa2, nanti bos update blog bos, saya komen, okeh....muahahahaha...


Sedari pagi tadi jugak, kepala aku macam memikirkan sesuatu...ntah, apa yang pikir pon xtau....hurrrrrrmmmm


Pagi tadi jugak, tangan aku x terlepas untuk menjengah blog 'Doa Buat Alanna'...mesti ada entry baru yang mummy alanna update kan? walaupun aku tak pernah merasa pengalaman dan perasaan menjadi seorang ibu, namun jaoh kat sudut ati, aku juga terkesan dengan kata-kata, butir bicara dari mummy alanna....adakah aku akan diuji sedemikian rupa? oh, adakah aku jugak setabah mummy alanna? ntah....tapi apa pon, Dia tahu apa yang terbaik terhadap perancangan-Nya....


Pagi nie jugak, tangan aku laju ja klik kat blog yang mummy alanna ikuti.....saje, mana tau leh tambah kenalan...al-maklum la, blog aku ni baru ada 21 follower je (ohhh, sangat sadis....help me....)...tapi xpa, asalkan aku ada tempat nk luah apa yang terasa cukuplah....nk sedapkan ati...hak3


Hurmmm, rupa-rupanya kat luar sana tu, ramai ibu bapa yang telah diuji dengan kehadiran cahayamata mereka...cuma keadaan yang berbeza, situasi yang berbeza, penyakit yang berbeza...namun hati mereka tetap sama, tetap menjalankan tanggungjawab yang sama terhadap anugerah yang tidak terlinai yang telah diberikan oleh-Nya kepada mereka....aku sangat kagum dengan ketabahan mereka, dengan apa yang telah mereka lalui, suka duka, pahit jerih yang tak mungkin dapat dirasai oleh insan yang lain....


Doaku, semoga kalian cepat sembuh kepada yang masih berjuang didunia fana ini....


Doaku, semoga kalian bergembira di alam sana oh bidadari & bidadara syurga....


~ Amin, amin Ya Rabbal Alamin ~

Tiada ulasan :