05 Oktober 2010

Shedapnyerrrrrrrrrrr.....

Wah-wah, petang2 cenggini leh pulak aku dok carik resepi kat blog orang...ohhh, sangat teruja...dah berdentum dentam dalam perot eden nie ha...al maklum la, makan pagi tadik je....tengah ari dok rasa kenyang lagik, so akuk hentam beli kopok moni lekor...

aku view blog pojaan atiku, ape lagi kalau bukan kasihaleeya.blogspot.com....nengok menu yang akan aku bentangkan masa jamuan ari raya nanti..oh, very delicious...dah meleleh ayaq liuq nengoknye ha....apa, x caya???? sat aku tunjuk....

dah, aku pulak x kosa nk upload gambaq...kalau nk tengok, korang view jelah blog dia ye....aku lapaq tahap gaban dah nie....teringin, suma aku teringin....haaa, aku tengah mencari resepi utk gravy....ingat nak wat black pepper gravy lah...ni tengah explore ape yang patot...jumpe jugak kt page nie  http://www.wanitakini.org....tq so much lah...memudah koje aku...mlm nie balik nk test...bagi laki aku makan dulu...kalau dia kata shedap, konpem shedap nyer....kalau x sodap, bio die sakit pewot dulu...hahahahaha






kan, very nice!!!!!

Tiada ulasan :