30 September 2010

MAGIKA

Semalam kan, aku ngan laki aku p nengok cita nieh....MAGIKA


Laki aku nie x dek la excited sangat nk menengoknye haaaa...tapi disebabkan kak aku, si tun ni...balik je umah, 'mak chaq, best ooo cita nie...lucu'...sambil dok gelak2 + excited....sebab tu kami pown terpengaruh jugak...hohohoho


Pie semalam pon cita dah start, dlm 2-3 minute je kot...bg aku, BESH jugak cita nie...wah, aku pomot ni p tengok...hak3
banyak kolaborasi cita dongeng dolu-dolu...hehehehehe...lucu, sangat....ada nenek kebayan, bawang merah + bawang putih, naga tasik chini + pendekar hang tuah + the geng - budak senario(lawak siot cakap utara, bukan cakap loghat melaka) + mahsuri...memacam lagik la...pelakon dia pon not bad what....ade pak nil, ziana zain, m.nasir, kimie, mawi, diana daniell,senario, raja azura, ning baizura, sharifah amani +  sharifah aleeya, fauziah ahmad daud, jalaludin hasan....wah, barisan yang mantop kan kan kan????



 ha, ni la peneraju utama cita nie...mawi jadi Bad = BADANG..kuat ler sangat..hahaha


Dia yang x puas dipandang...sangat chantek...i shuker

antara pelakon-pelakonnye...si norman hakim pon ada..hohohoho

 Nenek Kebayan yang jahat...huh


 M.Nasir jadik naga...jangan x tau....

haaa, 3 beradik ni jadik pokok....chomei....siap nyanyi2 lagi....gilessss bessttt


mereka di dalam MAGIKA

bagi mereka-mereka di luar sana, yang masih lagik konpius nk tengok cita apa, p la nengok cita nie...siap leh nyanyi-nyanyi bak buluh perindu lagik, okeh....
bawak budak kecik pon xpa, cita ni U = utk tontonan umum....

Sekian....

Tiada ulasan :