28 Oktober 2010

Giuliana & Bill - New Season!!!

Yeay....suke3....aku sangat suker ini punya cirita....dah masuk season baru, okeh....besh!!! Mantap!!!Meletopsss!!!Melekat!!! Amboi3.....eh, melalut..
Kalau sesape rasa nak nengok ape yang aku cakap besh nie, setiap ari rabu  malam korang bukak la channel 712 @ 10.20pm....Bagi aku, even cita nie just base on their personal live, tapi ok what....ada terselit jugak prinsip2 yang boleh kita ikot...about luv, fwenship, family....




oh...sebelum tue....kalau nak tau, si mamat encem nie nama dia Bill Rancic....dia nie pemenang 1st season untuk reality tv 'The Apprentice'....kira nie anak buah Donald Trump la...hensem kan...ehehehehe
Then yang itam manis ni pulak wifey dia...namanya Giuliana...bila dah kawen, jadik la nama dia Giuliana Rancic...dia nie pulak host E!News....channel 712 jugak....

Dolu2, masa aku tengok past season, si giuliana n bill nie tengah excited planning untuk pregnant...aku pon xtau apa masalah depa, siap buat IUI lagi...tp tu la, orang kata rezeki tu di tangan Dia.....dan masa tue jugak aku tengah pregnant....memang kebetulan betullah kata orang....dalam ati aku, aku bersyukur sangat2 bila aku diberi peluang untuk merasai pengalaman tue walaupun hanya untuk 2 bulan pertama.... :)

Pastu, nie season baru...baru start semalam, okeh...aku, hubby ngan kak aku pie makan kat luaq...tengok jam dah koi 10...cepat2 aku ajak depa balik...yela, nak tengok G & B ni la...laki aku memang paham dah, kalau aku dah pegang remote, tengok channel 712, jangan harap la dia nak tengok bola ke apa...mau begado, okeh....hehehehe

n i still waiting 4 da next episode....episode semalam, Giuliana dah preggy....gonna be a mummy...n me???? oh, adakah ia akan menjadi satu lagi kebetulan???? 

dan lagi gambar-gambar gojes mereka....superb!!!!



on their wedding day....sedihnya aku x dak time tue....hohohohoho


see, romantic gitu....jelesh nie


nice smile....... :)


luving couple


apekah???


waaaaaa....she's got preggy.....suker3, manje gitu....bila time aku nak rasa pewot macam nie pulak...hurmmmm

Giuliana = gojes


Bill Rancic = ensemnyaaaaaaaaaaa

n Donal Trump yang kaya raya itu.....




dah




sekian

Tiada ulasan :