20 Oktober 2010

meeting oh meeting...

ye kawan-kawan....bila tiba time nak meeting, mula la aku kalut ngan keja tempek menempek....ni bukan sebarang meeting, okeh...tempek jugak bukan sebarang tempek....meeting dengan orang luaq, bos pangkat besaq...harusla kena wat yang terbaeeeeeeeeeek.....n meeting nie pulak ari isnin nie, mau x kelam kabut eden nak siapkan folder meeting.....ohohohoho

mula, aku kena guntingkan tagging jadi begini....


kemudian kumpulkan semua biaq jadik begini ......


dan sambil wat keja,kita kena makan ini untuk lebih concernstrate....okeh ---- kismis yang shhhedap


pastu, dah makan kismis....sila mulakan amalan tempek menempek seperti ini.....


 tempek dan tempek lagi di helaian yang berlainan bagi tajuk yang berlainan jugak....apa aku merepek nie????


hat tue ja cita aku sebenaqnya....nanti, masukkan dalam management file yakni folder yang jernih tue.....

ni la keja aku bila nak ada meeting majlis.....

harap maklum

Tiada ulasan :