21 Oktober 2010

Makanan aku ini hari.....

Tetiba je cita pasal makan....lapaq??? baru ja pas makan....pening weh kalau biaq perot nie 0 lama-lama....den x sanggup.....


Pagi tadik, dengan perasaan yang sangat lapaq, aku telah membeli ini sebagai bekpesku.....



waaaa...nampak sangat sedap kan....tapi jangan tertipu ya kawan-kawan...ini adalah hasil pencarianku kat google....aku cari yang seakan-akan ngan nasik lemak aku beli pagi tadi....tapi x dak la kacang, telur mata yang orennya macam buah oren bagai....ada nasik, teloq goreng yang memang dah x nampak teloq kuning dia, sambal ngan sedikit ikan bilis....tu jeh bekpes aku pada arinie....okeh tak??? kenyang, okeh!!!


Pastu, mai tengahari...aku seperti orang belagak, 'husna x turun makan, kenyang'....bos aku bagi nasi lemak lagi 1, dia ada meeting pown aku x makan...'saya kenyang lagi, tadik pown makan nasik lemak jugak'....gilerrrr belagak nak mampos kan??? dah orang bagi, hamik je la....pastu aku letak nasik lemak bos aku tue atas meja sepot, budak opis aku....huhuhu...sangat x bersyukur...


korang tau apa yang aku makan sebagai lunch ku???? ini....


-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Wah, kemmmmaiiiiihhhhh... ada susu...low fat lagi......ini adalah belas ehsan laki aku yang mai antaq kat opis tadi bila aku messange 
'abg, satgi tolong bawak susu...low fat punya'....romantik giteeewwwww...auwwww

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


dan ini pown ehsan suami aku jugak...stok yang kat opis dah abeh aku kejakan pagi tadik....tq ye bucuk....ngeh3




inilah makanan aku arinie.....hebat kan kawan-kawan...cam orang putih...nak kata aku jaga badan, idok la pulak...tp nasik lemak pagi tadik memang membuatkan aku kenyang di tengahari....cesss, ayat poyossss



Dan bila jam menunjukkan angka 2.30 petang, perot aku mula mengeluarkan bunyi yang sangat tak sedap didengar oleh orang lain....malu okeh bila orang dengaq perot berbunyik!!!!


Disebabkan bos aku teitiba ja ada meeting tergempak, jadik aku amik peluang nie turun cafe sengsorang...nak ajak teman, satgi apa pulok depa kata....time kenyang lupa kawan, time lapaq baru nk carik....jadik aku turun la sengsorang....harap ada lagi la cafe yang bukak....hohohohohoho


YEAYYYYY!!! ada lagi....aku beli makanan yang mengidam semalam....mengidam??? oh tidak....teringin sahaja....cuba teka, apekah????


-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
eh, polistren ja....bek xyah makan camnie.....ohhh, harap bawak2 besabaq la no...cek acah ja....dan makanan yang aku impi2kan dari semalam.....tadaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
 -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


mee hailam...yummmi....nampak sedap kan???? meh kawan-kawan...bismillah

tapi kan, x dan aku nak suap mulut, ada pulak orang tepon gitau bos aku ada tetamu...apa lagi, kalut la aku cari port nak simpan mee nie....x kan nak biaq ataih meja, ko nak mampos....jatuh la reputasi aku sebagai seorang PA....hohohohoho...dan disebabkan itu jugak, kuah mee tah tumpah merata alam....sebab tue aku letak paper + tisu bawah polistren...dah, makan dulu...



dan lagik.....


oh ya....seperti kebiasaan....ada jugak benda yang bertenggek yang aku x kan sentuh....kepala sotong, harusla aku x makan....kalau kat umah, aku hanya akan makan badan ngan teloq sotong....kepala bagi laki aku....hahahahaha....udang....aku makan....tapi ni aku malas nak kopek, so biarkan ia bertenggek di situ....kat umah, laki aku tolong kopekkan.....bergado okeh bab udang nie....babycorn....dah lama aku x makan....ni suma sebab laki aku, dia x makan, secara tak langsung aku pon x makan jugak....sehati sejiwa sekatil sebantal la katekan.....ahaaaaaksssssssssss

dan disebabkan makanan kat ataih tu, bilik aku abeh bau mee hailam....macam malu ja bila bilik bau busuk....jadik, dengan serta merta aku pie pasang angan-angan lilin aku nie...wangiiiiii....guna lilin watson yang hanya bertahan untuk 2 jam sebab dah nak lik keja dah pown ha.....kalau dari pagi, aku kena guna lilin ikea, tahan 4 jam.....





wangi okeh....guna perfume teddy's bear  dream from luvly lace.....

dah, leh sambung wat keja bila perot dah kenyang, bilik dah wangi....

bubbbyeeee


* aku beli asam, tetiba je macam ayaq liuq meleleh bila tengok asam...xdan nak upload, satgi x jadi qeja....hehehehehhe....daaaaaaaaaaaaaa

2 ulasan :

bella nabila berkata...

asyik2 cerita pasal makanan je blog ni ...
asam ? da pape ke mak chaq?

zulhusna berkata...

hang jeles ke??? hehehehehe....
harusla ada...lemak tepu..keh3