02 Oktober 2013

Restoran Dapur Asli

Lunch tadi aku teman budak opis pie Avon....tapi sebelum tu singgah isi perot dulu....asyik berbunyi je pun ha....dah alang-alang nak pie area Presint 15, aku ajak makan kat kedai Nasi Minyak....ala, yang selalu aku share gambar tu....dah terliur bila teringat mee kari, nasi hujan panas ayam merah dia....sedapnye!! tak ingat yang mana? yang nie  Nasi Minyak House

tapi bila lalu depan kedai aku pelik....cat kedai still sama...merah hitam...tapi nama kedai dah tukar jadik Dapur Asli....rasa ni ja restoran kat penghujung jalan....bila masuk kedai baru tau yang kedai lama dah tutup....sebab apa tutup aku pun tak tau...sekarang nie owner baru...dia buat masakan kampung.....dan main menu rasanya asam pedas kot...





mine....
aku ambik asam pedas ikan pari....sedap.....lembut je ikan pari dia + fresh....pastu aku ambik ayaq asam dia....sedap weiii....rasa macam tak rugi kalau tersalah singgah....bab makan, semua tak pa...muahahahaha
pastu masa makan, akak cashier tu mai kira....tengah dok ambik order dia jemput untuk pie majlis pembukaan kedai tu hari Ahad nie....katanya, bawak la semua sekali mai...kawan, sedara, family, suami, anak....





so kawan-kawan....bagi sapa-sapa yang free Ahad nanti, meh la sini meramaikan majlis...makan free je....boleh la buat survey sendiri makan kat situ sedap ke tak....ouh ya.....Dapur Asli nie pun ada jugak bukak dekat Food Court Alamanda...Stall Asam Pedas...boleh la pie cuba....serius tak rugi....kalau nak tau rugi ka dak, mai la makan free Ahad nanti....pukul 12 tengahari....datang jangan tak datang!!!

Tiada ulasan :