03 Oktober 2013

Aquaria KLCC

Sabtu lepas, seperti yang dijanjikan, aku bawak anak-anak pie Aquaria KLCC.....kali nie pie memang boleh masuk lah...kalau ikutkan aku dah malas nak pie sebab kecik ati, tapi bila pikiaq keesokan harinya aku ada kelas....anak-anak kompom kena tinggai, so pie jelah.....lagipun tak jauh mana....naik MEX lagi cepat sampai...jalan tak jem 20 minit pun dah boleh tercongok kat KLCC tu

Harga tiket untuk dewasa + mykad = RM 38
kanak-kanak + mykid = RM 28
tapi kanak-kanak bawah 3 tahun adalah free.....so yang kena bayarnya aku dan laki aku jelah...untong jalan ngan budak-budak besaq ni rupa-rupanya....muahahahaha

dah, cakap banyak tak guna...layan gambaq je lah...dah nama pun pie tengok ikan, semua jenis ikan lah ada....termasuk spesies-spesies laut, haiwan 2 alam dan sebagainya...










Haiqal jumpa kawan baru...kemain hepi bila tengok 'fish'....terus lompat turun dari stroller....eh masuk dalam nie bawak stroller ada kelebihan dia....tak payah susah ati nak naik turun tangga...staf dalam tu akan guide kita untuk naik lif....laluan vip ler katekan...hikhikhikhik








aku suh papa tangkap gambaq...aku pulak kena marah sebab gambaq gelap....nampak bayang pun cukup lah ye










anak dara yang banyak akai....ada ja tempat dia nak menyelit...kalah si abang





















seram gila aku tengok yang....ni masa lalu kat terowong....ada sekoq ikan pari dok melekat elok ja kat cermin tu....bila tangkap gambaq betoi-betoi, nampak bahagian bawah badan dia macam muka orang tengah marah....uiiihhhh, scary






Haiqal is pemalul....aku tak tau dah macam mana nak gayakan rambut anak teruna aku nie....rambut panjang, nak potong sangatlah susah...dah sikat, nampak cam pompuan.....bila dia buat-buat malu lagi double triple anjer cam gegurl...rasa cam nak lempang...haihhh





























Zara jugak yang tak tau takut....apa, ikan??? rilex je dia...spider??? meh sini aku tolong pegang.....apa, nak suruh tutup suis?? tak yah suruh....budak kenit ni lagi laju nak tolong tutup....adeh, risau sungguh aku ngan budak nie....







tengok la taste Haiqal....pingu....Zara pulak pie cari bola yang ada fish + lampu dalam tu....at last, aku belikan turtle pink kat Zara....bola kecik tu aku bagi Haiqal....tak mau la aku dari kecik ni tersalah didik...kang besaq aku jugak teruk...muahahahaha

peace....bye

2 ulasan :

greenapple berkata...

weh..awat tak tunjuk pas keja...leh dpt gov servent discount...

zulhusna berkata...

yaka....tak tau pun kata ada discount utk gov...mana tau?