08 Oktober 2013

BIL ELEKTRIK ANDA

Sejak aku kawin, pastu duduk rumah sendiri....*kuartes je pun*.....benda yang sangat aku ternanti-nanti dan tertunggu-tunggu bila selak pintu post box adalah slip bil elektrik....entah, nak kata jakun pun tak....yela, bil letrik je pun...bukan aku menang duit ke hapa....tapi jadi over nak tau berapa hengget yang aku kena bayar untuk bulan tue.....muahahaha

dulu standard bil aku dalam 60 hengget la sebulan.....sejak-sejak dah boh aircond, kadang bil dah jadik 120....so budget aku untuk bayar bil letrik + air pun aku up kan sikit....dulu aku bajet rm100 ja sebulan untuk 2-2 bil.....sekarang nie aku dah jadikan rm150....tak kisahlah bulan tu aku kena bayaq bil letrik + ayaq cuma rm 100, aku tetap lebihkan.....busuk-busuk bil letrik rm120, bil ayaq rm30.....then, tunggu bil sampai....kalau ada payment tertunggak, memang emosi aku akan terganggu...eh??? hahahaha

pagi tadi aku ada course kat Masjid Putra...lunch aku balik rumah sat....sapu sampah T____T...pastu jenguk post box.....tengok ada bil letrik...dah berdebar rasa hati nak tau berapa kena....hover gila kan....pastu bila tengok bil....WOW!!!!!


-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-


tengok-tengok....TNB hutang aku rm97.28....hoi TNB, bak balik duit aku....*sambilkibaskibastudung*...tak sabar nak bayar bil bulan nie...hahahahaha...gila ini olang

k, bye

Tiada ulasan :