09 Oktober 2013

caller ringtone seeraaaaaaaammmmmmm

yuhuuuuuuu....mak bizi noksss.....ada lagi event minggu nie....macam besa, keja aku adalah followup kehadiran...mana yang tak bagi maklumbalas aku nak kena call sorang-sorang sampai dapat....yang mana tak hadir, nak kena call lagi mintak hantar wakil...dari pagi sampai petang dok buat benda yang sama....tapi bagi aku kali nie ok lagi la....sebab apa aku kata okei??? sebabnya kali nie yang aku call semua caller ringtone tut tut tut je...dak pun lagu yang sedap didengar oleh telinga....aku ingat lagi, yang event 2 minggu lepas...aku call sorang jemputan tu... tetiba :

dik, tolong abang dik......

tolong bukakan ikatan abang nie dik....

tolong dik.....

ntah hapa lagi la yang caller ringtone tu dok mengarut, aku men letak ja tepon...aku tak berani nak dengaq...terkejut pon ada.....memang choiii sungguh...seraaaaaaammmmm mak....membantutkan niat hati yang sedang bergumbira dok call orang sepanjang hari...ada jugak no orang boh caller ringtone pocong suh bukak ikatan dia....haishhhhh

Tiada ulasan :