07 Oktober 2013

Getting ready to go out...


agreeeeeeeee......
sebab aku rasa benda nie la yang jadik kat aku....selalu kalau nak keluaq, aku kena siapkan anak-anak dulu.....bagi mandi kena sorang-sorang, tak leh sekali masuk 3 beranak....aku takut tak terhandle, kang ada jugak yang terjatuh kang.....dah bagi mandi sorang, pastu sorang lagi....then cari baju mana pulak nak match kan adik ngan abang...kalau boleh matchkan 4 beranak sekali lagi okei....kalau aku sempat masak, suapkan anak-anak dulu sebelum keluaq...aku tak makan pon tak pa...dah bertempik pot pet pot pet kat anak, pot pet pot pet kat laki, baru aku boleh siapkan diri pulak....selalu laki aku time ni dia terbongkang lena...yang dia nak tau, dia bangun kami 3 beranak dah siap....Amboiii, senang hidup kan...bila aku lambat, 'laaaa, ayang tak siap gie'....hek eleeee...nak suruh cepat kena tolong la sama...ni dak...dan ayat feveret aku, 'awat, abang ingat ayang dari tadi duduk goyang kaki ka???'....muahahaha *jangantiruaksiinidenganlakianda*

cuma pernah sekali....aku bangun pagi...aku setelkan keja kat rumah...pastu aku selinap keluaq sorang-sorang...hahaha...baru-baru nie la...yang ada Karnival Usahawan Desa (KUD) kat Putrajaya tu...adik aku yang duduk UTM order minyak kelapa dara dengan kicap + sos....student la katakan....nak cari barang yang murah...aku pun pie la...nak ajak laki aku pie tempat camtu kompom dia tak mau....lama jugak la aku keluaq....dekat 2 jam...

bila balik rumah tengok anak-anak dah bangun....siap mandi +  pakai pampers....badan  dah penuh bedak....cuma baju ja tak pakai....sungguh aku tak percaya bila laki aku bangun buat benda nie semua....tu pestime kot dia mandikan Zara...tidaaaaaakkkkkk...aku tak percaya....hahahahaha....see, bukan tak boleh buat tapi SAJA tak mau buat...tapi kalau dia dah buat, tak reti-reti nak say thank you??? puji la sikit...mana tau pasni boleh mintak tolong lagi...tak gittew...  T_____T

Tiada ulasan :