30 November 2012

Separuh Aku


Dan terjadi lagi kisah lama yang terulang kembali

Kau terluka lagi dari cinta rumit yang kau jalani
Aku ingin kau merasa kamu mengerti aku mengerti kamu
Aku ingin kau sadari cintamu bukanlah dia

Dengar laraku, suara hati ini memanggil namamu

Karena separuh aku dirimu

Ku ada di sini, pahamilah kau tak pernah sendiri

Karena aku selalu di dekatmu saat engkau terjatuh
Aku ingin kau merasa kamu mengerti aku mengerti kamu
Aku ingin kau pahami cintamu bukanlah dia

Dengar laraku, suara hati ini memanggil namamu

Karena separuh aku dirimu

Dengar laraku, suara hati ini memanggil namamu

Karena separuh aku, menyentuh laramu
Semua lukamu telah menjadi milikku
Karena separuh aku dirimu

******************************************************************************
call laki aku petang semalam....tetiba dengar caller ringtone lagu atas nie....tengok balik hp, betoi ka aku call ni laki aku?? ka silap orang??
ouh, dah tukar caller ringtone baru rupanya
pastu semalam, aku tanya la :

Isteri : awat abang tukaq caller ringtone??? dok buat jiwang lebih

Suami : sengih cam kerang busuk

Isteri : sapa nyanyi lagu tu? penah dengaq tapi tak tau sapa

Suami : haaaa, best kan.....untuk ayang jugak

Isteri : ???? tercenganng.....sejak bila la laki aku layan lagu jiwang nie....tapi aku tau, kalau lagu KRU, Feminin, memang dia layan habis.....aku tengok kat tab dia, kat youtube tu semua lagu KRU ngan Feminin je la....apa-apa je la abang oii

Separuh Aku - Noah (Ariel Peterpan nyanyi, patut la sedap)

Tiada ulasan :