17 November 2012

Kucing tidoq

musim buah kembali lagi...yeay!!!!
walaupun kat kampung aku cuma ada durian, manggis, rambutan, langsat, setoi....tapi meriah okei....dan untuk kali nie, aku brjaya makan buah-buah ni diawal musim kejatuhannya....muahahaha...dulu dah nak habeh musim baru dapat makan...kali ni tidak lagi....

tapi disebabkan aku baru lepas pantang, banyak yang aku tak boleh makan...mak aku cakap durian + rambutan ja boleh makan....tapi rambutan tak dak orang nak kait...jadi aku makan durian je lah....tu pon aku dah 'saya suka saya sukaaaaaaaa'.....;)



see...terliur dak?????
ni la durian kucing tidoq....isi kuning....satu bahagian dia sorang-sorang ja...isi dia berlemak...kena seulas pon dah kenyang...kalau kena sebijik kompom tersandaq...hahaha

pastu balik Putrajaya mak aku ada bekalkan berapa bijik durian ntah....suruh adik aku kopek...




then buat cucur durian.....see, beza kan durian atas ni dengan yang lagi satu....yang ni tak manis sangat, isi nipis je....tapi tetap sedap



dapnyeeeee lah hai

Tiada ulasan :