02 November 2012

Hotel Budget @ Kuantan

Malam Rabu baru-baru nie, aku ngan laki aku + anak-anak bergerak ke Kuantan.....laki aku ada customer kat sana, so ni nak kena deliver baranglah...barang apa??? barang baekkkk punya.....mula-mula memang nak temankan laki aku...tapi bila memikirkan esaimen, aku tak jadi nak teman...pastu member laki aku pulak dah tak leh teman, terpaksa jugaklah kami anak beranak pie sekali....Putrajaya - Kuantan, 2 jam jugak la....macam balik kampung, tapi sampai Ipoh je la...tak dan sampai Sungai Tengas lagi  ;)

customer kali nie, cikgu...muda lagi....tua setaon aku kalau tak silap...mai dengan housemate dia...tok penghulu...muda jugak....ekekekeke...muka boleh tahan...tapi dah nak kawen....dah deliver barang, depa bawak makan kat Kemaman Kopitiam....mentang-mentang 2-2 dok Kemaman....terpaksa turun Kuantan sebab nak ambik barang je lah....tapi 2-2 aku puji, sebab ada budi bahasa....macam nak buat adik ipaq ja hat sorang tu...hahahaha...masa time makan, tok penghulu offer nak pegang Zara...terkejut gak aku...ingat senang ka orang laki nak offer pegang budak? laki aku yang dah jadik bapak budak ni pon susah....yang ni tak, siap bergilir-gilir pegang...bagus betul..bak no henpon, nak rekemen kat adik ai  T__T

pas habis makan, Zara dah mengamuk...nak susu la tu...dia dah tak mau orang lain pegang dah....kami nak check-in...cari budget hotel dah la...sebab dah pukul 2 pagi kot...esok dah nak balik Putrajaya....cari dekat-dekat dengan Kemaman Kopitiam tu jugak....then ada satu hotel, Pavillion Hotel...aku dah cakap kat laki aku, kalau boleh nak family room...nak 2 katil besar...senang...aku satu katil ngan Zara, laki aku satu katil dengan Haiqal....dan kebetulan bilik yang kosong memang 2 katil besar...ok, dah...angkat barang....

masuk je dalam bilik....aku terkagum sebentar...ni budget hotel ka 3 stars hotel??? lawa la decoration dia....pastu siap bantal empuk terlebih-lebih plak tu....ada lcd tv lagi, dvd, mini bar, iron, hair dryer...pastu ada pulak peti besi untuk simpan barang-barang berharga...complete....confius aku...harga baru RM188...dah kami check in lambat, dapat diskaun tinggal RM160....toilet pun cantik....memang puas ati betullah....tak macam hotel-hotel yang aku penah pie sebelum nie...yang lagi mahal tak secantik ni....karpet pon tenggelam kaki...hahaha...

so bagi sesapa yang nak cari budget hotel area Kuantan, Pavillion Hotel sangatlah aku suggestkan....sangat puas ati...tak caya, klik kat sini Pavillion Hotel

Tiada ulasan :