27 Jun 2014

Ramadhan is coming :)


Alhamdulillah.....sangat dekat sangat dah dengan Ramadhan....Maghrib malam esok dah boleh niat posa untuk sebulan....Syukur, masih ada lagi Ramadhan untuk kita....tapi tak tau lah kita sempat habiskan dak Ramadhan tahun nie ke tak.....

Persiapan untuk menghadapi Ramadhan??? Wallahualam...dari segi rohani,jasmani, spiritual....InsyaAllah dah....aku kalut dengan final exam sama....esok pagi dah start paper....Allah, tak tau nak jawab apa...hari nie satu hari suntuk aku ada group discussion dengan member-member....semoga di permudahkan di bulan yang mulia nie...persiapan dari segi fizikal pulak.....hurmmm, aku dah beli stok makanan untuk seminggu....niat kali ni, aku nak masak setiap hari....wahhhh, azam sangat tak tahan....hahaha....cuma kalau hari ada paper petang, maybe tak sempat kot nak masak....tengok keadaan la nanti macam mana...

Selamat menjalani ibadah Ramadhan ya kawan-kawan...bagi yang berkesempatan untuk bertarawih, silakan....bagi yang berkemampuan untuk bersedekah, silakan....bagi yang mempunyai masa untuk bertadarus....silakan.....pahala di bulan mulia nie sangat banyak....rugi kalau tak diperuntukkan sepenuhnya....aku nak cuba-cuba jugak berjemaah untuk terawih nanti....insyaAllah

Salam Ramadhan semua

Tiada ulasan :