12 Jun 2014

KFC


KFC in da opissss!!!!

Dah lama teringin...tapi disebabkan Haiqal kena ciken pox, memang tak  makan la ayam + binatang-binatang yang menggatalkan nie....pantang!! satu family kena pantang..kang anak teringin, kesian la pulak kannnn.....
Ni Haiqal dah okei, boleh la mintak papa tapaukan....tak sempat makan semalam, bawak mai opis...pastu panaskan kat pantry....tetiba ja 'terbau' satu opis....malu mak...hahahaha..iyelah...aku dengar pegawai-pegawai ni cakap, 'sedapnya!!!bau apa nie'...bos aku pulak cakap 'eh Husna, bau sedap je...macam orang bakar kek'....muahahahaha...iye bos, PA bos bawak kepci....nak belanja satu opis, mak tak mampu....ada 2 ketul je ha....balik tempat, makan senyap-senyap  T___T

Ni Zara pulak berjangkit ciken pox....semalam aku perasan bintik-bintik kat badan Zara......mak aku dah sound hari tu, kalau Zara kena, aku pun kena pantang makan sebab dia menyusu badan...tak boleh makan kicap, tak boleh makan ayam, tak boleh makan telur....semua yang menggatalkan....tak boleh kena hujan....terus potong mood nak pie kursus kat Kuantan weekend nanti....tapi pagi nie, mama ponteng jap eh pantang ayam....hikhikhikhikhik

Tiada ulasan :