03 Jun 2014

Buffet Lunch at PICC, Putrajaya


Okei tak tipu.....65 jenis menu hanya RM15!!! Omaiiiiii

Aku dah dua kali pie sana.....banyak sangat menu....terus tamak tak tau nak ambik mana satu....kalau ayam tu, ada 5-6 menu untuk ayam saja....hoihhhh, bikin ai gemuk la macam nie...hahahaha

Dah ler banyak pilihan, bila habis ja depa topup lagi...sentiasa ada ja apa yang dihajati....tapi ada jugak yang depa lambat topup....macam bubur kacang...kawan aku pie ambik bubur, ada la kot 3-4 biji yang dapat dalam mangkuk tu......bila turn aku pie ambik, tengok depa dah topup balik....kiranya aku ler untung!!! peberet tu bubur kacang....hahahaha




















nie baru beberapa gambar ja yang aku dapat snap....segan nak ambik gambaq banyak-banyak...hehehehe

First time mai sini rasa jakun sat....keluaq date dengan budak-budak kelas UiTM....time pie tu pulak hari Jumaat, ramai orang cuti sebab direct ambik dengan cuti ape ntah hari Khamis sebelum tu.....kiranya banyak benda la yang boleh dimakan sesuka hati....eh, okei apa....baru 15 hengget....dan yang tak boleh lupa, ikan keli bakar dia......sedap wei, manis ja isi.....*nangisnaklagi*...euuuwwww...hahahaha



Kat Putrajaya nie mana view tak lawa tak tau la.....ni betul-betul bertentang dengan KPKT, KPWKM....lawa je....

Jumaat minggu lepas aku pie sekali lagi....tapi kali nie dengan budak rumah sewa....C.nin dengan Nasrah....Ida tak dapat join, ada hal katanya....tapi sekeping pict pun tak snap sebabnya ramai orang....cuti sekolah la katakan.....masa pie yang mula-mula tu boleh reserve meja, kali ni tak boleh sebab 'ahli' makan tak cukup 10 orang....walkin je la....dapat meja jauh sikit dari tempat ambik makanan.....tapi ada aku kesah jauh dekat??? asalkan dapat makan sudah....heeeeeee

So, bagi sapa-sapa yang tak try lagi buffet lunch kat PICC nie, silalah pergi.....serius tak rugi.....murah ja pon wei....kalau kat luaq kompom mahai gigit meja makan....hahaha...laki aku pun tak penah sampai lagi sini....ouh ya.....sebenarnya sebelum decide ajak budak kelas mai makan kat sini, aku dok survey tempat nak celebrate besday papa.....kalau ikutkan, aku nak ambik yang nie :-


sebulan sekali ja....setiap hari Jumaat, setiap hujung bulan....papa punya besday Sabtu lepas.....31 Mei...Makna kata, aku nak celebrate awal sehari la......tapi tak dak rezeki sama kot.....Haiqal kena chicken pox....kesian pulak nak bawak mai tempat macam nie.....sat gie dia teringin daging ka, ayam ka, tak ke haru....so, postpone je lah niat dihati.....urmmm, tunggu celebrate besday Haiqal je la kot bulan ni sekali dengan papa....Haiqal dah cakap kat aku, 'mama, nak kek Mc Queen'....ye nak, kang mama masak  T____T




Tiada ulasan :