18 Jun 2014

Goddess of Marriage



Sapa tengok cita nie angkat tangan!!!! huwaaaaa....dah habeh cita nie semalam....peneman aku lipat kain, cita nie la....peneman aku masak jugak...berlari aku ke dapoq time iklan.....seb baik kat rumah dah pasang PVR, kalau aku tak dak otomatik memang dah record siap-siap....kang ada masa aku akan repeat....siap boleh nak forward, nak previous, nak pause....eh, hebat kemain la teknologi sekarang nie....kadang disebabkan cita nie, aku terpaksa menolak ajakan laki aku untuk keluaq pie mana-mana.....peminat tegar la katakan....hahaha

Masa mula-mula cita nie main, aku tak ikut sangat....aku tengok time depa dah kawen....kemain tragis lagi rumahtangga depa nie....bagi aku, hero dalam cita nie adalah Kang Tae Wok...gambar bawah


hensemnyaaaaaaa lah haiiiii....*nangisover*

serius weh...aku terjatuh hati pada kehenseman beliau....tapi sekadar peminat cita nie je lah....nama betoi dia pun aku tak tau benda apa...



Cita nie mengisahkan percintaan Ji Hye dan Hyun Woo (gambar) yang terputus ditengah jalan disebabkan Tae Wok .....Tae Wok ni anak orang kaya....kaya gila.....tapi Ji Hye tak tau pun laki ni anak orang kaya....aku pun tak tau sebab apa dia boleh terima Tae Wok padahal cinta dia hanya untuk Hyun Woo....Hyun Woo nie arkitek, tapi anak orang biasa-biasa saja...

Bila dah kawen, Ji Hye baru tau laki dia yang hensem tu sebenarnya anak orang kenamaan dan pewaris generasi ketiga kumpulan ape ntah....aku lupa...hahaha....family mertua dia ni terlalu ikut peraturan + sangat menjaga nama keluarga....konon je lah.....yala, pukul 4 pagi Ji Hye kena bangun, siapkan sarapan untuk keluarga mertua dia....kalau lambat, kena marah.....pastu kena benti qeja.....kena qeja dengan syarikat mentua dia.....mentua dia pulak, salah seorang pemegang saham hotel kat Korea tu....memang kaya la wei

Yang aku tak tahan, mulut mak mentua yang macam haram*&^O&O....hoiii, stress aku tengok orang tua nie....senang-senang panggil orang tak guna, bodoh, bengong.....kat anak sendiri pon dia boleh maki macam tu, ni pulak anak orang??? ada dia kesah!!! sakit ati wei..ada ja alasa bangang dia yang buatkan aku sakit jiwa raga tengok cita nie




Ni ha mak mentua meroyan.....last sekali kena masuk penjara sebab kes menyalahgunakan dana untuk kempen politik anak dia....padan muka....bhahahaha

tapi memang menarik lah cita dia....even orang kata, cita korea ni asyik nangis je....memang tak tipu.....aku paling tak tahan tengok Tae Wok nangis...kompom aku pun meleleh jugak....sampai Zara mai kat aku, tengok aku nangis terus dia lentok kepala kat paha....nak pujuk ler konon-kononnya....hahahahaha...dia tak tau mak dia tengah layan jiwang...T_________T






























Sangat suka tengok gandingan couple nie.....gambaq last nie depa dah nak bercerai....Tae Wok dah tak tahan tengok Ji Hye kena maki hamun dengan mak dia....dia dah tak tahan tengok Ji Hye sakit sebab family dia.....even dia terlalu cintakan Ji Hye, dia terpaksa lepaskan jugak walaupun baru setahun depa kawen....time ni, meleleh lagi....huwaaaaaaaaaaa, sedih mak


Omaiiiii.....nangis pon hensem.....kalau senyum tak tau lah.....arghhhh, parah dah aku nie...hahaha


ni penampilan akhir Tae Wok....selepas setahun bercerai dengan Ji Hye...aku suka lagi style dia masa jadi peguam....hensem, bergaya, ada karisma....yang nie dah macam bapuk jadian ja....eh??? hahahahaha.....

Ji Hye pulak sambung balik karier sebagai penulis....dia keluarkan novel baru....Tae Wok pulak dah benti qeja sebagai peguam, jadi Pengarah dekat syarikat bapak dia.....masing-masing tak kawin lagi....aku tau, Tae Wok masih ada hati lagi dekat Ji Hye tapi dia pun tau, Ji Hye takan sesekali patah balik masuk dalam keluarga mertua dia tu.....hazab ja aku rasa....

at last, Jie Hye bertemu dengan kekasih lama dia balik....Hyun Wo......




hurmmmm, ending dia tak best sangat....sebab bagi aku, aku nak Tae Wok dengan Ji Hye bersatu....biaq mak mentua dia mati....pastu depa boleh kawen balik.....boleh hidup bahagia macam orang lain.....pastu ada anak, comel-comel macam mak pak dia....gittewwww




Sapa nak tengok boleh layan kat youtube....36 episod je....36 jam dah habeh khatam....hehehehe






Tiada ulasan :