08 April 2014

Sudut Borang - 5S

Pagi tadi ada pemeriksaan audit 5S.....sebab tu la aku ngan pegawai ofis berhempas-pulas mengemas apa yang patut.....kemarin lagi la...aku dok kemas kabinet besi belakang nie...sampai sakit belakang....balik rumah semalam aku tak larat nak masak....ingat nak masak bihun goreng ja....alih-alih aku tertidoq sampai ke subuh....anak-anak pun tak makan.....aku dah tak sedaq....letih 5S punya pasai...hahahaha

Pastu bila dah setel audit, terasa macam usaha aku agak berbaloi.....sebab???? auditor yang mai ni, depa cek semua tempat....tempat mana yang okei ka, tak okei ka....depa akan bagi komen.....bagi tempat yang nampak okei didepan mata, akan dapat 'good job'...macam nie


-


-


-


-


-


-


-

hikhikhik

tempat aku la tue...  T_________T

Sebenarnya nie sudut borang.....dulu, aku dah buat cantik dah....aku beli kertas ke span ntah.....alaaa, span nipis tu...bentuk bunga.....aku gunting kertas, aku tampal la 'sudut borang' atas tu....gigih kemain.....tapi feedback macam negatif sebab bunga yang aku tampal tu warna warni...dah nampak cam tadika....


tudiaaaaaaaaaaaaaaa.....macam tadika sungguh...hahahaha...aku pun malu bila orang mai bilik dok tegur pasal sudut nie

Pastu aku jenuh pikiaq nak transform macam mana....sebab bos aku cakap nak ala-ala korporat.....seb baik aku nie kreatip.....aku pun menggunakan kekreatifan aku semaksima mungkin....dan hasilnya adalah begini :

-


-


-


-


-


-



cantik kan???? *kedipkedipmata*

T_____________________________T




Tiada ulasan :