25 April 2014

Kenny Rogers Alamanda

Ingat tak hari tu aku ada cita pasal Kenny Rogers??? pastu dah terliuq-liuq aku tengok menu nya ha.....bila aku nak beli via groupon/my deal, dah habeh.....watdehek....menyesal pon ada sebab lambat grab....haishhhh

Pastu malam tu laki aku ajak pie Alamanda....dia cakap teringin nak makan kat Kenny Rogers.....eh, macam tawu-tawu je kan.....ai pon dah lama teringin.....nampak sangat we olls sehati sejiwa you.....hahahhahakkktuiiii....hahaha




ape name ni....lupa daaaaaa



mineeee.......tengok dalam gambar macam menarik....sampai kat depan mata, biasa-biasa aja.....tapi telan boleh ditelan   ;)


Papa....nampak macam menarik, tapi rasa tak best....rasa smokey sikit....hurmmmmm




Kontrol skit lobang idong tu nak...besau sangat dah tu ha.....ikut idong mama ler tu...





Budak 'semua benda nak buat sendiri'
hokei-hokei.....fineeeeeeeeeee!!!





Orang bizi....doplohpatjam ngan henpon.....aku tak tau la time bila laki aku tak belek henpon....kadang aku marah, aku pulak kena balik....bizi sangat ler konon-kononnya tu....siap angkat spek lagi kok ataih....tapi bukan bizi mana ponnnnn....asyik men candy crush tu je ha...... T__T

Ok, tu je....ai nak balik rumah kemas beg....petang ni pie kursus kat PD....yehoooooooo

Tiada ulasan :