03 April 2014

5S JPK

Wei....bizi wei....penat ngan 5S....*macam ler bizi sangat* hahahaha

Laci aku dah lawa....dulu lawa jugak....tapi berselerak...bhahahahah.....semua aku main sumbat sesuka hati....tapi bila tengok pegawai-pegawai ofis ni makin 'cemerlang' ja dok buat 5S, aku pun tercabar jugak la tengok depa....dan hasil untuk pagi tadi adalah :-


-



-



-



-



-



-



-



-

tada!!!!!!!!!!






Pink gittew.....sebabnya.....aku punya zon memang dapat kaler pink....hikhikhik

2 ulasan :

Siti Nooryanawati Mohamed berkata...

Wahhh...comelnya. huhu...bila la baru dapat merasa kemas macamni.

Kat ofis ni officer suka buat kerja kat tempat yana...dia suka sepah2 barang & kertas2... Memang sjk ada dia, x pernah kemas meja. Asal kita kemas, dia x jumpa cari barang dia... Hahaha~

zulhusna berkata...

Yana kena buat 5S baru semangat nak cantikkan tempat....kalau idok, memang tak ler...sebab kite dulu pun camtu jugak....bersepah ;)