25 April 2014

Saba Restauran Cyberjaya

Hari ni entry semua pasal makanan....hahaha.....sebabnya semua ni gambar dah lama....tak dan nak update....ni bos tengah meeting, aku curi-curi kejap ambik masa....actually, bila korang baca ni aku dah otw ke PD kot...auto publish katenyerrrrr.. ;)

Saja bawak mak aku makan nasik arab....time ni mak aku kat sini lagi....style aku kan.....aku suka belanja orang makan....sebab tu jugak style laki aku.....aku jadi terikut....dan aku selalu ingat kata-kata laki aku 'belanja orang nie, murah rezeki'....orang bisnes, boleh la cakap macam tu....kannnnnnn....tapi tak jugak wei...kita yang qeja makan gaji, bayar hutang tinggal cukup-cukup je untuk makan ujung bulan....aku rasa kalau kita amalkan sikit 'amalan' macam nie, insyaAllah ada ja rezeki yang Allah bagi....tak bagi melalui duit, Dia bagi melalui kesihatan....mesti ada punya la....insyaAllah...oppsss, terpanjang pulak mukadimah hari Jumaat nie...hikhikhik

Saba nie dah selalu jugak aku pie....kalau pie time gaji, or musim orang lepas gaji....beratoq kemain panjang nak masuk makan pon.....kali ni pie tengah bulan....boleh pilih nak duduk mana....tapi yang tak best nya, mandy chicken dah habis...so aku ambik kabsah eh nama dia....boleh lah....dari tak dak




Khabsa chicken



my portion....yang gambar atas tadi tu aku share ngan mak aku.....tak habeh wei makan banyak-banyak....dah ler tak dak kuah, mau mengkelan aku dok telan bijik nasik nie



Zara yang 'semua benda nak buat sendiri'
haishhhhhhh




Haiqal yang maintain manje ala-ala kucing....
budak nie kan...bukan boleh sebut kucing ka, cat ka....satgie dia terus duduk merangkak....pastu 'meow meow'....bahahahahahaha....jadi kucing....siap kuis-kuis telinga lagi...punya menghayati watak kucing.....i love cat....yeahhhh...hahahahaha...selalu aku cakap kat Haiqal.....'abang boy tau...abang bukan cat'....tau apa dia jawab kat aku??? 'meowwww'.....pengsan!!!


my mum yang maintain lawa....miss u mum...nanti Kak Chaq tak dak kelas, Kak Chaq balik kampung na



my tulang belakang urat belikat
T________T



manja boy....tengok gigi dia....dah nak jadi bentuk puting dah ha....susah ati aku....

2 malam lepas.....entah hantu apa yang merasuk aku pun tak tau....aku dah tekad nak putuskan Haiqal dengan puting....ataupun ayat kegemaran Haiqal, 'cam'.....aku panggil Haiqal, aku cakap ada ulat dalam cam ni....pastu aku ambik gunting, aku suruh dia pegang....kami gunting puting tu sama-sama....dia terkejut.....pastu aku cakap, 'ada ulat tu.....nanti rosak gigi abang ulat makan'....aku suruh dia buang....dia pun dengan semangat pie buang dalam tong sampah.....duduk sat, dia mula la....mama, nak cam....ah, sudah....aku cakap la cam tu abang dah buang dalam tong sampah kan....dia lari nak pie ambik....menjerit la aku....pastu dia macam teringat kot yang dia gunting cam tu....dia senyap kejap...tapi mulut tu bising la cakap aku yang buang....hahahaha....mai malam nak tidoq, dia mencari jugak....nasib baik la memang ada spare 1....kalau dak jenuh dengaq dia dok qeyau sepanjang malam....haishhhhh


Tiada ulasan :