14 April 2014

Ramadhan : 75 hari lagi ;)


Alhamdulillah....75 hari lagi untuk kita sama-sama menjalani ibadah puasa....entah sempat entah kan tidak....kannnnn...semoga 'masih ada Ramadhan' untuk kita semua  ;)

Aku bukan apa.....aku suka tengok page Sham Kamikaze....sepanjang aku follow dia, tak pernah aku tengok page dia up kan status yang negatif.....banyak peringatan yang dia share..suruh tutup aurat.....ajak solat berjemaah...ajak buat kebaikan dan kebajikan.....even status tu dia dah up, dia tetap up kan lagi....biasa la, manusia kan mudah lupa.....
ayat yang selalu aku baca dan bermain-main kat fikiran, 'kepada sahabatku  yang baik dan belum menutup aurat, silakan menutupnya  ;) Allah Maha Pengampun'.......bagus kan....macam ni baru seronok jadik follower....bukan nak kata la.....sebelum-sebelum ni aku ada ja follow page Imam Muda yang mana aku minat.....tapi itulah...indah khabar dari rupa....bab menghentam pasal politik, itu sangatlah tak bagus untuk dijadikan ikutan....so aku pun unfollow....kalau lagi aku follow, makin negatif dan buruk sangka pulak aku kat depa....

Apa pun kepada Sham Kamikaze.....tahniah....teruskan perjuangan....jangan cepat melatah....jangan jemu mengajak ke arah kebaikan....insyaAllah, ada balasan yang menanti anda 'disana' kelak....

Tiada ulasan :