31 Mac 2014

Kenny Rogers Roasters Ultimate Cash Vouchers From Only RM13 (worth RM 20)


Ni aku malas ni....bila dah subscribe mydeals, asal ada promotion ja, dapat emel.....asal ada discount ja, dapat emel....aku ni dah ler style emel kalau kat opis on doplohpatjam......kat opis je lah....sebab kadang ada esaimen group memang hantar kat emel....kang terlepas pandang kang.....lambat pulak aku bagi komitmen kat kengkawan...*padahal memang selalu jugak bagi lambat* hikhikhik

Macam tadi....perot aku tengah berkeroncong....lapaq beb....semalam makan megi ja....tu pun encik suami buatkan....eh laki aku bab masak megi memang dia terer....sedap pulak tu.....sengih-sengih masakkan megi dekat bini sebab bini selalu cakap megi encik suami sedap!!! heeeeeeeeee...pastu kan....tetiba ada emel dari mydeal.com.my masuk....terus rasa, 'sedapnya lah hai!!!!'

sumpah tak tipu

















































huwaaaaaaaaaaaaa....sedapnya....tengok gambaq pun dah terkecur-kecur ayaq lioq den....

murah je weh....dari RM 20 tinggai RM 13....apa tunggu lagi, jom rembat sebelum kehabisan stok!!! eh??

Tiada ulasan :