31 Mei 2013

Zara 'mek gong'

hadoi la anak dara aku sorang aku nie...aku tak tau la mai mana la dia punya perangai 'menggonggong' nie....apa saja yang dia pegang, kompom masuk mulut....pastu dia merangkak la pie merata....tu kalau dia merangkak....sekarang nie dah pandai dok meniti kat kusyen.....dia pegang apa saja barang yang muat mulut dia, terus masuk mulut...mula la meniti sana sini....tak paham aku..bukan setakat toys....semua benda yang dia nampak.....tisu ka....qeta ka....getah rambut ka....semua dia gonggong punya.....lagi tak leh belah, stokin....nasib baik stokin sendiri...bukan dia pakai pun, tapi kalau dia nampak cepat-cepat kutip masuk molot tu...kalau stokin apak dia, habeh la pengsan anak aku...hahahaha


see....muka tak bersalah dok tengok tv sambil gonggong headband  ;)





yang ni memang peberet dia....kepala patung 'bola kampung'....Haiqal punya toys....tapi dia yang main....nampak ja toys ni terus 'ngap!!!'




ni bukan mata duitan....tapi mulut duitan...hahaha
Zara Zara....semalam dia tidoq awai....pastu pukul 1.30 pagi kot dia jaga...dok main sorang-sorang.....tengok semua pakat lena, dia dok cakaq muka aku...pastu tarik rambut.....aku ni selagi tak sakit, suka ati kau lah anak nak buat apa pun....pastu tetiba dia jatuh gedegang kepala atas karpet....nangis tak agak-agak....terkejut aku....bangun cepat-cepat gosok kepala dia...sakit sangatlah tu....kalau tak, tak kan dia meraung macam tu punya....bagi susu, terus lena....cian anak mama....membesar dengan sihat ya T___T


Tiada ulasan :