14 Mei 2013

Hepi Mother's Day

Selamat Hari Ibu untuk semua yang bergelar ibu....tak lupa jugak untuk mak tersayang.....Puan Anishah Saidin nun jauh di kampung sana......tak lupa jugak untuk kakak-kakak, kakak ipar....selamat hari ibu semua....termasuk jugak untuk diri ini....ai kan dah termasuk dalam golongan ibu muda beranak dua....muahahahaha
*tapi ada orang cakap tak elok sambut hari ibu nie....wallahualam...aku tak berani nak komen lebih, apatah lagi nak bagi hadis....bagi sapa-sapa yang tau, boleh betulkan aku*

sebenarnya, bukan nak sambut mother's day sangat pun....cuma nak bagitau, Jumaat lepas aku tak pie invited Haiqal kat school....laki aku balik awal, dia yang pie ambik anak....aku sampai rumah, depa tak balik lagi....aku pie ambik Zara dulu....pastu tengok-tengok dua beranak ni pun balik....Haiqal masuk ja pintu rumah terus panggil 'mama, mama' sambil berlari bagi benda nie :-



so sweet.........................
alolololo, dah besar ye anak mama.....aku tau, bukan Haiqal yang buat....teacher yang buatkan....tapi rasa terharu jugak la....macam dah besar sangat pulak dah anak aku nie.....padahal baru nak masuk 2 tahun....walaupun hari-hari adalah hari ibu, tapi hari nie mungkin yang lebih istimewa daripada hari biasa....

tq sayang mama....mama luv you Haiqal....mama luv Zara jugak....tak lupa, mama luv papa very much....semua kesayangan mama dunia akhirat  T________T

Tiada ulasan :