24 Mei 2013

Ya Hanana - Halaqah Sentuhan Qalbu



Subhanallah.....sedapnya sora adik nie.....kagum aku.....terus aku pasang, panggil Haiqal suruh dengaq......mana tau masa ke depan nanti Haiqal adalah salah seorang yang 'dijemput' untuk mengikuti perkara macam nie....
Haiqal plak rilex ja 'mau mau' sambil geleng kepala....tu makna kata dia tak mau tengok yang ni la.....hadoiiiiih anak mama.....ko kalau twinkle twinkle little star kemain pusing tangan kecik besaq kecik besaq......bukak video car tak berkelip mata punya tengok....car car.....aku pasang Selawat Ya Hanana ni siap geleng-geleng kepala punya tak mau.....
huwaaaaaaaaaa, adakah salah ibu yang mengandung? tak pa tak pa....first time dia dengar.....so, aku masih berfikiran positif.....jadiknya, aku kerap sikit la pasang Ya Hanana ni suruh Haiqal dengaq....lani dia dah macam ok sikit...dah ralik dengar suara orang berselawat....dah boleh la ikut 'nanana' belakang tu.....tak pa lah Haiqal, mudah-mudahan mama diberi peluang untuk mengetengahkan anak teruna mama ni ke arah ini....insyaAllah....niat dah ada...cuma masih dalam perancangan....memikirkan umur Haiqal, masa, duit, dan semua......semoga dipermudahkan....Amiiiinnnnnnnnn

Tiada ulasan :