08 Mei 2013

budak debab tiup belon.... T____T

Haiqal.....dah makin berisi aku tengok....bila anak makin debab, hati mak nie rasa seronok je.....rasa syahdu...yela, tu tandanya anak kita nak makan dan cukup makan....aku dah tau menu kesukaan Haiqal lani...roti telur.....aku potong 4 roti gardenia tu, celup telur, goreng.....pastu panggil dia makan...kompom dia akan ulang 4-5 kali.....gud job Haiqal, gud job....senang qeja mama..hik3

dah, meh sini usha awang kecik nie tiup belon...dulu tak pandai main, kena kita pulak jadi tukang tiup....lani jangan harap la kita nak pegang...semua dia ja nak buat sorang


























gedebab kan budak nie....bersungguh-sungguh punya tiup.....lani dah pandai...kalau orang marah dia sebab dia main kasut ka, bagi tumpah ayaq ka....melawan nie.....tangan bersilang kat dada....ngan mata-mata sekali dia jeling...semalam lagi best, dia bagi tumpah ayaq...aku pun saja la buat-buat marah...biasa dia tu....dia punya melawan, cot cet cot cet pot pet pot pet....apa yang dia mencarut kat aku pon tak tau..siap jari dok bilang menatang apa pon tak tau la....hamboi, tak padan ngan kecik....bila aku tengah sembang, dia panggil aku tapi aku buat tak tau....kompom dia menjerit.....semalam aku saja test, mintak tolong dia...'Haiqal, tolong ambik beg mama sat'....aku ingat dia tak paham....pastu tengok rilex ja dia bangun ambik handbag aku.....wah, lagi aku suka....pasni boleh la, 'Haiqal, ambik nie sat'.....'Haiqal, ambik tu sat'......perghhhhh, mama dah mula jadi pengarah tak bertauliah....muahahahahaha

Tiada ulasan :