24 Mei 2013

Tahniah kawan-kawanku ;)

Alhamdulillah.....makin bertambah umat Muhammad.....housemate aku masa zaman muda mudi dulu pakat beranak dah.....ada yang anak first, ada yang anak second.....anak third tak dak lagi la buat sementara waktu.....tak tau sapa nak mendahului....aku???aku rasa dak lagi kot...tunggu habis study...study lagi 2 taon...rumah kat kampung pun siap lagi 2 taon....nak maintain kewangan dulu....insyaAllah, ada rezeki lebih....ada la peluang ke arah pertambahan orang baru  ;)


apa pun, tahniah untuk Ida untuk kelahiran anak pertama dia dan suami


Marissa Faiqa

beranak bulan 3 aritu....tarikh aku tak ingat bila....ni kira dah 2 bulan la....dah besaq dah....nanti kita jumpa na...boleh kawan ngan kak Zara.....T____T


pastu Nasrah pun menyusul....bulan 4.....tapi sayang, tak dak gambaq....aku pie tengok baby aritu pun tak dan nak snap gambaq....tengah lena....nama anak dia yang aku tau Akid.....baby boy....dia pun dah dapat sepasang.....tahniah Nasrah n Heri....nanti dah balik mai Putrajaya bagitau la....boleh lepak macam selalu 

dan yang terbaru, minggu lepas, Che Nin dah selamat melahirkan anak nombor 2.....


Zafran Qalish

nama tak kalah.....nie fresh from oven.....dah sepasang c.nin pun....nanti boleh men tendang-tendang bola dengan abang Haiqal la ek....tapi kali ni dia kena czer....katanya baik normal dari czer...betoi eh? aku beranak aritu 2-2 normal.....sakit sat ja...pastu dah tak macam orang beranak....sebab terus sarung seluar jeans....muahahahaha

apa pun, untuk kawan-kawan ku.....selamat berpantang.....selamat berjaga malam....selamat jadi kelawar......selamat menjadi mak yang garang macam rimau...eh??? hahahaha....sayang hampa semua  :) 
 * untuk azma, even hang tak beranak saing ngan depa, aku pun sayang hang jugak* ekekekekekeke

Tiada ulasan :