23 Mei 2013

bizi

huwaaaaaaaaaaaa.....mak bizi....aku sekarang cover tempat sorang PA kat opis....kadang ada masa, aku boleh la nak lepak-lepak layan internet....tapi selalunya macam tak sempat....sebab minggu ni semua benda nak kena setel....nak ke sana sini....nak setelkan itu ini.....bukan merungut, tapi aku tak manage masa aku betol-betol, memang masak lah kan.....aku lagi pening sebab dok hutang esaimen....semua nak minggu depan....adoiiiii...dan ka nak siap semua ni??? tensi tensi...tak leh pikiaq dah aku...apa pon, hepi holiday....kepada sesiapa yang balik kampung, selamat balik kampung...pandu cermat jiwa selamat....kepada yang nak kawin, selamat pengantin baru......ouh, kepada my cousin.....Lon akan mak lang aku....semoga dapat lafaz akad dengan jayanye ye...  ;) .sori tak leh nak ikut pie Ganu....minggu depan pun tak leh nak pie kenduri hang....ada kelas....apa pun, Selamat Pengantin Baru.....cuti 3 hari....adik-adik aku yang dok UTM dah roger nak turun Putrajaya....so aku ajak adik aku yang duduk kat Perda Tech mai sekali...kumpul ramai-ramai kat rumah aku...minggu nie kan Putrajaya ada Karnival Belia...boleh la depa nak pie lepak-lepak cuci mata....ada invitation dari budak opis, besday anak dia...tak tau lagi dapat pie ka dak....aku serabut sangat dah ni....dah, bye

Tiada ulasan :