30 April 2013

I'm 26 years old now!!!

Alhamdulillah....syukur....masih dipanjangkan umur untuk menjadi salah seorang khalifah dimuka bumi ini....masih diberi nafas untuk menjadi anak kepada mak tersayang, masih diberi peluang melaksanakan tugas sebagai isteri kepada suami tercinta.....masih lagi diberi masa untuk menggalas tanggungjawab sebagai mama kepada dua anak yang masih kecil.....masih lagi diberi ruang menjadi kakak dan adik kepada family tersayang.....wahhhh, masih masih masih dan masih.....syukur....

I am 26 years old now.....semua dah complete....ada suami,ada anak-anak, ada kerjaya....tengah pulun menghabiskan degree....dalam proses mendapatkan rumahku syurgaku....semua atas kehendak-Nya....dan syukur sangat semua dipermudahkan...satu-satu rezeki yang Dia bagi....

tahun ni laki aku tak bagi surprise....sebab hadiah tahun ni aku yang pilih.....dan yang lainnya tahun ni, hadiah dapat 2 days in advanced....yeay!!!!


tq papa sebab memahami suara hati isterimu ini.....coach oooo coach....impian menjadi kenyataan....tak sia-sia singgah Johor Premium Outlet (JPO)....muahahaha....bila pulak aku pie JPO kan??? jeng jeng jeng.....nantikan entry nya ya....T____T

so semalam kami celebrate la sikit-sikit....mula ingat nak pie lepak Menara KL....tapi tak berbaloi la, makan satu kepala RM 170++....tak agak-agak kan....mahal nak mammmmmm....dengan bibik dah tak dak lani, pie dekat-dekat sudah.....*adik aku si Ela dah dapat qeja kat Kulim, so aku kena berdikari sekarang....huhuhu*
jadiknya, kami pie lepak kat Kelab Tasik Putrajaya....dekat sangat dengan rumah, tak sampai 10 minit.... ;)






order makan tak agak-agak....laki aku siap nak banana split bagai.....Haiqal lena....baru masuk qeta dah kroohhhh krooohhhh....Zara macam biasa, awal tu ok lagi la.....pastu mula la garu telinga, garu kepala, tarik rambut.....aku nie susah ati nak kena cari port menyusu....naseb baik la kat Kelab Tasik Putrajaya ni tak ramai orang....view cantik, port nak menyusu pun ada even bukan port rasmi pon...makan pun sedap...harga tak la mahal sangat.....lebih kurang harga aku makan kat Perantau Hill je pun....kira boleh la sekali sekala nak mai lepak...dah nama makan berdua, oder macam seploh orang nak makan....alamatnya, tak habis....waiter tu pulak suggestkan untuk tapau....aku apa lagi, dengan kek tak bersentuh, ikan siakap ada lagi setengah, french fries Haiqal tak terusik....semua sekali mintak tapau....orang len makan kat situ malu nak tapau, kami kemain rilex sekali tapau 3 polistren.....orang kampung la katakan....hahahahaha

apa pun, Alhamdulillah....26, anak dua....kira muda lagi la tu kan....kekekekeke

Tiada ulasan :