05 April 2013

Edward Duke Rancic!!!

Uwaaaaaaaaaa.....dah lama tak tengok reality tv pasal pasal Bill & Giuliana Rancic......aku nak tengok baby depa......aku dah perasan iklan kat channel 712 hari tu, tapi tak hengat pulak dah bila season baru depa.....dan tak ingat jugak tarikh + hari untuk season baru ni.......dan yang lebih membuat aku tak boleh duduk, they already have a baby!!!! yeah......aku terus google....Edward Duke......dan baby opkos la coooooooooooommmmmmmmeeeeeeeellllllllllllllllll giler hokei......terus berkata dalam hati, 'alahai, comeinya baby nie'.....boy kot.....mesti best *hoih, anak kat rumah kecik lagi...tak yah verangan nak tambah baby okeh* 












see.....hepi family.....dah bertahun depa cuba nak dapatkan anak.....struggle macam-macam....dari IUI, IVF....dah bermacam doctor depa jumpa.....sampai la Giuliana disahkan ada breast cancer....then depa try lagi secara gestation mother....dalam erti kata lain, ibu tumpang......aku tak tau dalam Islam benda macam ni dibenarkan ke tak.....tapi syukurlah, setelah bertahun-tahun, akhirnya Dia bagikan jugak rezeki untuk sweet couple ni





Hello Duke....lahir bulan 8 last year.....that's mean Duke ni sebaya Zara lah kan....dah 7 bulan.....gebu.....geram tengok.....even Zara tak gebus macam ni, tapi ai rindu budak kecik itu okeh.....rindu macam nak tampaq-tampaq ja punggung bam-bam tu....budak banyak akai....miss u Zara












Hopefully, they are happy together ever after......syok kan dah jadik parent.....aura dia lain...gaya hidup dah lain....syok la Duke, dapat mak bapak caring + funny macam Bill & Giuliana Rancic nie.....tapi Zara dengan Haiqal pun patut bersyukur sebab dapat mak bapak macam aku ngan Mr Fahmi....ekekekekekeke

bye

kredit pict to : mr google

Tiada ulasan :