15 April 2013

Bos lama datang melawat


Jumaat lepas, tengah aku bizi menyiapkan qeja apa yang patot, tetiba bos lama call.....bos bagitau yang die nak jumpe aku..dia datang HQ, ada hal sikit...tengah tunggu driver, teringat pulak kat aku...tu yang dia call tu..see, sweet kan bos lama aku nie.....*my ex bos yang tunggu biru 3 layer, Puan Rosnah *

dah turun, ajak puan naik atas...lepak kat bilik pegawai yang tudung purple tu, Puan Norlida....dia baru balik umrah, so sempat la makan kacang cerdik, kurma dari sana.....seronok kan pie umrah....dia tunjuk tempat penginapan kat mana, tempat dia pie ziarah....alahai, seronoknya....teringin aku....nak try pie yang bulan posa, tapi cost mahal sikitlah....tengoklah macam mana nanti, yang penting kena siapkan diri dari segi kemampuan, mental dan fizikal....semoga dipermudahkan oleh-Nya

Last aku jumpa bos lama ni, lepas aku kawin kot....Haiqal pun tak wujud lagi time tu....bos aku belanja makan dekat Kelab Tasik Putrajaya....dia baru balik dari German...sambung study wat PHD....gila gigih kan orang atas-atas ni...aku nak sudahkan degree pun jenuh cungap...ni pulak PHD....tapi ada angan-angan jugaklah...hehehehe...lepak dekat sejam jugak...tapi tak dan bergossip sangat sebab duduk lepak bilik orang kan...kalau bilik aku lainlah, tapi tak de lak makanan....so Puan, semoga sukses selalu....semoga dapat habiskan PHD dengan jayanya.....semoga cepat kurus *bos aku ni jeles tengok aku still maintain even anak dua...bos, luaran memang nampak elok....dalaman??? laki saya ja tau macam mana....saya nak tengok pun ngeri....muahahahaha*

Tiada ulasan :