15 April 2013

Sembang petang

Tetiba rajin nak update....mengantuk ni sebenarnya....tengahari tadi aku lari balik rumah sat....alhamdulillah, lif dah okei....tak payah la aku nak mendaki tangga sampai tingkat 3 lagi hari nie....balik rumah tengok pintu pagar tak berkunci....rupa-rupanya boipren aku ni ada lagi kat rumah...ingat dah keluar pie opis....katanya tak sedaq, so meeting pagi tadi tak join....senang kan, buat opis tu macam opis bapak sendiri....aku balik tadi pun sebab teringat baju anak-anak dok terendam dengan Daia dalam washing machine....cuaca pulak panas terik, tu yang capai jugak kunci qeta nak balik rumah.....balik, makan dulu *tapau kat cafe opis.....sambil-sambil tu tertengok pulak drama Perjalanan Cinta Sara....best pulak....sambil makan layan drama, heaven gila....laki aku pulak tengah siap-siap nak keluar....nak tunggu Zohor, kang lagi lambat keluar....tapi tu la, bila tengok laki aku dress up dengan kemeja putih lengan pendek, rambut pacak atas, siap bertie bagai, terus aku cakap....'abang hensem....macam pilot'......macam Adam dalam cita Adam & Hawa...



terus tersengih laki aku....dan-dan nak pie qeja naik qeta......kalau naik moto kang rambut penyek.....hek elleeeeeee....perasan....tapi memang hensem sikit la dari hari-hari yang lain....
dah, tu je....

bye

Tiada ulasan :