07 Mac 2013

Zara again


Budak gedebab ni, jatuh katil....meraung kemain kuat.....ye, salah aku.....laki aku dah banyak kali suruh aku tidoq kat bawah, sebab dia tau Zara lasak....takut jatuh katil.....aku nie bangsa tak dengaq cakap, at last anak jatuh katil, memang kena la.....laki aku bising pong pang pong pang.....nasib baik la tak dak apa-apa...kot berdarah ka, bengkak ka....tapi Zara punya meraung, ya ampun......Zara kan ala-ala dalam hati ada taman....tengok muka ganas, tapi tercuit sikit, habes la kau.....aku memang tak sedaq dah time tu....aku ingat aku menyusu dia, dia lena....rupa-rupanya, aku yang lena....kahkahkahkah...kan dah kena bambu....so semalam, aku ngan Zara dah bertukar tempat tidoq....kena tidoq bawah....leceh betol....aku request tilam baru, tilam bujang pon tak pa....tak mau la tidoq atas toto ja....ni laki aku balas, 'dan lagi nak tidoq hat sedap-sedap'....yelah-yelah....toto pon toto jelah....aku lapik 2 toto, rasa gebu sikit  ;)

Even tidoq bawah, aku tetap berhati-hati....kiri kanan hujung kaki hujung kepala, aku buat benteng dengan bantal.....kiranya kalau aku TERlena,Zara akan pusing dalam kawasan tu jela.....Zara kan tak boleh merangkak lagi, mana la dia nak boleh panjat bantal-bantal tu...so nanti papa dah tak bising kat aku lagi....TAPI pagi tadi tetiba laki aku masuk bilik menjerit 'ayang, adik mana???'....aku ni dah lena belayaq pie London dah, mana aku tau....aku ingat laki aku saja main-main sebab jeles tengok aku lena terbongkang....tapi serius.....aku terus bangun...laki aku suruh cari Zara.....tau dak budak debab ni pie mana??? dia boleh pie menyuloq masuk bilik sebelah, bilik Haiqal....MasyaAllah....budak nie.....dia dok main bola, main toys yang mana terkeluaq dari bakul mainan....Astagfirullahalazim.....laki aku tak perasan, dia dok basuh berak Haiqal time tu...pastu masuk bilik tengok Zara tak dak kat tempat...ada aku ja yang tengah lena penuh perasaan....mau kawan tak melompat....aku ambik Zara, bawak masuk bilik....masa tu pukul 2 pagi tak silap aku....2 pagi anak aku merayap pie merata....hadoiiiihhhh....aku ni dah la akan angin satu badan kalau terjaga terkejut-terkejut nie....aku bagi Zara susu, pastu dia dah tak mau dah....aku TERlena balik...pastu tersedaq...tengok Zara tengah tolak bantal yang aku buat benteng pertahanan tu, untuk menyusup keluaq....Zara!!!!!

patot la dia boleh menyuloq pie bilik sebelah...macam ni memang aku tak leh tidoq atas katil dah la....tera tidoq bawah pon Zara boleh hilang....kalau tidoq atas katil, tak kan nak kena jatuh katil lagi sekali kot......Omaiiiii

T_________________T

Tiada ulasan :