19 Mac 2013

jom pie sekolah



yeah....back to school Husna.....wakeup-wakeup.....minggu ni last aku nak lepak-lepak, nak rilex-rilex.....nak lena awai....pas hari Ahad ni dah tak dapek dah....ni pun aku tengok ada dah lecturer yang dah start post soalan suruh jawab...huih, malas kemain nak reply....sem ni pulak aku jadik driver...aku kan selalu car pool dengan budak kelas...naseb baek aku dah memang terer bawak qeta lani...kalau dak jenuh dok tumpang orang....muahahaha

apa pun semoga semangat nak study dah mula meresap dalam tubuh nie....urat baloq liat dok keras melingkaq lagi nie....nak kena rendam lama sikit dalam ayaq bagi lembut... ;)
ouh....sem baru....tapi aku tak pulak sebut pasal result sem lepas kan??? hehehe....sem lepas teruk...baru nak maintain DL, tapi jauh menyimpang....cuma boleh maintain 3 pointer ja...tak pa, sem ni cuba lagi....dan disebabkan result tak berapa nak best, aku pon tak dak la nak request apa-apa present dari laki aku...sedar diri la katakan T_____T

ok lah....assistant kecik ai dah bangun...kena layan dia pulak...dia dok tarik wayar caje nie...pastu masuk mulut...dah la...bye

Tiada ulasan :