02 Ogos 2012

makanan lagi

bulan puasa lah katekan.....asal nampak gambaq makanan, semua teringin....aku ni, sejak dok menunggu hari, tekak aku nak je makan mee,mee dan mee lagi....bukan main laju lagi wassup laki aku teringin mee gemok-gemok la, mee tu la, mee ni la.....alih-alih dia balas balik 'masak la'....hoih, aku bagi hint tu nak ajak makan kat luaq.....tapi laki aku tak paham....boleh pulak dia ketaq pala sampai bergado-gado naakkkkk jugak makan kat dapurmas.....pastu pakat-pakat menyesal...huh!!!

pastu, malam bila ntah.....aku baru pas tengok MKR = My Kitchen Rules kat channel 702.....peberet channel nih.....tiap-tiap malam aku tunggu...kalau terlepas, wajib tengok ulangan....dia punya masakan, super duper delicious....omputih ni kan ada ja idea dia....dah la lawa-lawa decoration.....okeh, sambung cita..nak tau pasal MKR nanti aku cita na...hehehe.....tengah aku tersengguk-sengguk, bertasbih kiri kanan....aku bau something yang hangit....pastu ketung ketang kat dapoq....aku memang malas nak jenguk dah, tau kompom tu qeja laki aku....tup-tup, dia mai bawak nie :-



megi goreng sedap buatan laki aku....perghhhhh, terus terbukak mata luas-luas.....sedapnya la hai.....ada teloq, ada bawang....tak rasa hangit pon.....dia punya bahan tumis tu ja kot bau hangit....tapi bila makan, menusuk kalbu.....pa, i lap u poreber lah.....pasni buat lagi na..... T___T


Tiada ulasan :