08 Mei 2012

terima kasih Yoko Yoko

semenjak dua menjak ni, aku selalu sakit belakang.....mungkin disebabkan aku mengandung kot kan....tapi bukan sakit pinggang, sakit kat tulang kat bahu tu....ala yang terbonjol keluar sikit tu la....tulang apa ntah.....nak ngurut, sapa leh ngurut???kalau kat kampong lain, mak aku pon boleh tolong urutkan.....

pastu mintak tolong incik suami.....ko daya ngurut tangan sebelah ja, sebelah lagi men game??? yang aku pulak terhegeh-hegeh tahan sakit....si Haiqal lagi rilex, dok menapak, lompat-lompat lagi kat aku.....haish la anak.....bila aku menjerit sakit, si kecik ni tengok je muka....muka penuh simpati kat mama dia...hahahaha..tapi sat ja la buat muka simpati, then lompat balik....anak oh anak
ke sebab aku dok dukung Haiqal sama eh yang jadi sakit ni....tak kot kan...kurang calcium la tu.....taon lepas Haiqal dah ambik suma calcium aku.....taon ni adik Haiqal pulak...dah ler preggy kali ni aku kureeeeenggg sangat minum susu....takot.....bukan takot apa, takot bb besar.....pastu mula la ngeri bila pikirkan time beranak nanti...hahaha *psiko*    T_______T

dan dengan itu, aku telah mintak pertolongan incik suami lagi untuk sapu ini




YOKO YOKO


terus rasa nyaman je kat tempat sakit tu.....sakit dah makin kurang.....rasa macam ada salji, ada orang tiup-tiup, rasa cam dok dalam peti ais....sejuk, nyaman dan tak rasa sakit lagi
pagi tadi pon sempat tenyeh Yoko Yoko


terima kasih Yoko Yoko


*khidmat anda amat dihargai*

Tiada ulasan :