21 Mei 2012

durian


nyumnyumnyum
tekak ibu mengandung ni selera dia tak ikot masa
rasa nak makan, sampai kesudah la aku mencari...hehehe

balik dari checkup Sabtu kemarin *idahtaugenderbbyahoooo*
singgah Giant Seri Kembangan tu sat
kat pintu masuk tengok ada sorang pakcik tu jual durian
dah cakap kat laki aku awal-awal, 'abang, satgi kita beli durian na'

nak balik tu, singgah sat....
3 bekas polistren ni duaplohlimahengget
murah ka mahal ha???
ntah, sebab dah teringin, ambik ja

masuk qeta, bau durian
sampai umah, adik aku yang songlap dulu.....ouh ya, aku ada import bibik aka adik aku si Ana tu mai sini, suh jaga Haiqal time aku pie kelas  :)...

SUMPAH SEDAP!!!
berebut kami 2 orang
naseb baek beli 3 bekas, kalau beli 1???
alamatnya aku kempunan laaaa
ngan isi kuning, tebal, lemak, manisss, bijik kecik ja
perghhhhhhhhhhh
terangkat
terbaekkkkkkkkk

bai

2 ulasan :

Zue Tomey Bucuk berkata...

Cedapnya duyan....tapi xble makan dah.huhuuuuuuuu :(

zulhusna berkata...

zue : xpa, tunggu la bagi besaq skit bb tu, nanti leh makan balik...nak bagi cepat beranak, makan time nak due...hehehe